Ovo web sjedište koristi tehnologiju "kolačića" (eng. cookie) da bi se korisnicima prikazao dinamičan i personaliziran sadržaj, te su oni nužni za ispravan rad. Ako nastavite pregledavati ove stranice, kolačići će biti korišteni u suradnji s vašim preglednikom Weba.
Po dogovoru putem maila (uživo/MS Teams aplikacija)
Životopis
Lidija Eret rođena je 1982. godine u Zagrebu. Osnovnu školu završila je u Velikoj Gorici, a gimnazijsko obrazovanje općeg smjera u Zagrebu. Diplomirala je 2006. godine pri Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i potom bila zaposlena kao učitelj predmetne nastave matematike sljedećih dvanaest godina.
Doktorirala je u području odgojnih znanosti 2016. godine na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Uz primarno zaposlenje ostvaruje vanjsku suradnju izvođenja nastave na Učiteljskom fakultetu, kao i na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Trajno je zaposlena na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu od 2018. godine kao nositeljica i izvođačica kolegija nastavničkog usmjerenja.
Područje znanstvenog interesa odnosi joj se na suvremene pristupe pedagogiji i didaktici te na metodiku političke edukacije. Poseban interes posvećuje multimedijskoj didaktici i digitalnim tehnologijama u nastavnom procesu, a što često istražuje kvalitativnim pristupom empiriji u odgoju i obrazovanju. Samostalno i u koautorstvu sa suradnicima objavljuje radove u stručnim i znanstvenim časopisima te na domaćim i inozemnim konferencijama i skupovima.
Izabrane publikacije
Eret, Lidija (2024) Childhood and media: occuring of the peer violence. Društvene i humanističke studije 2(26): 353-364. doi: 10.51558/2490-3647.2024.9.2.353.
Eret, Lidija (2024) Digitalni mediji. Kako unaprijediti nastavu. Zagreb: TIM press.
Eret, Lidija i Jagnjić, Narcisa (2021) Potvrde postulata Montessori pedagogije u suvremenoj obrazovnoj neuroznanosti. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 22(4): 1227-1253.. doi: 10.15516/cje.v22i4.3751
Eret, Lidija (2017) Neka razmatranja o primjeni delfi metode u kvalitativnim istraživanjima odgoja i obrazovanja. Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 66(1): 77-94.
Eret, Lidija (2015) Mišljenja osnovnoškolskih učenika i budućih učitelja o mogućnostima primjene Facebooka i pametnih telefona u nastavi. U: Matijević, Milan i Opić, Siniša (ur) Zbornik radova Konferencije Učiteljskoga Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi) (str. 401-415). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
Eret, Lidija (2013) Uloga roditelja u važnosti i utjecaju igre tijekom odrastanja. U: Petrović Sočo, Biserka i Višnjić Jevtić, Adrijana (ur) Zbornik radova međunarodne znanstvene i stručne konferencije OMEP 2013 'Igra u ranom djetinjstvu' (str. 210-218). Zagreb: OMEP.
Eret, Lidija (2012) Odgoj i manipulacija: razmatranje kroz razvojnu teoriju ekoloških sustava. Metodički ogledi 19(1): 143-161.
Profesionalni interesi i članstva
Od 2024. godine član Obrazovne sekcije Hrvatskog politološkog društva.
Od 2024. godine upisana u registar sektorskih stručnjaka za sektor XXI. Odgoj, obrazovanje i sport i sektor XIX. Pravo, politologija, sociologija, državna uprava i javni poslovi.
Izabrani projekti
01.09.2014.-31.08.2017. "Nastava i škola za net-generacije", Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (član istraživačkog tima)
Objavljeni radovi u Hrvatskoj znanstvenoj bibliografiji
Pretraži Hrvatsku znanstvenu bibliografiju – CRORIS
Za sve izmjene možete se obratiti na podrska@croris.hr, a na istu adresu možete uputiti i sva vaša pitanja i sugestije vezana uz CRORIS.