Odsjek se bavi podučavanjem i istraživanjem strateškog komuniciranja u različitim područjima, od politike i javne uprave do korporativnog sektora i civilnog društva. Kolegiji koji se izvode u sklopu Odsjeka na preddiplomskoj i diplomskoj razini obuhvaćaju niz disciplina kao što su odnosi s javnošću, politički marketing i komunikacija, javna diplomacija, upravljanje brendovima i druge. Studentima su u sklupu Odsjeka dostupni kolegiji koji se bave različitim aspektima digitalne transformacije, od uloge online platformi u suvremenom strateškom komuniciranju i njhove regulacije, do viralnog komuniciranja i cyber politike. U nadležnosti Odsjeka je i obrazovanje o strateškom komuniciranju javnih, privatnih i neprofitnih organizacija na razini Europske unije, odnosno lobiranju u procesima kreiranja lokalnih, nacionalnih i europskih politika. Članovi Odsjeka i suradnici kroz svoja istraživanja, projekte i rad u nastavi doprinose boljem razumijevanju suvremenog komunikacijskog okruženja koje je zbog razvoja digitalne tehnologije kompleksnije nego ikada prije. Zadaća je članova Odsjeka pripremiti studente za tržište rada kako bi bili što uspješniji u upravljanju komunikacijom u različitim poslovnim sektorima i na svim profesionalnim razinama. Konstantnim inoviranjem sadržaja kolegija i nastavnih metoda, uvođenjem novih kolegija i provedbom relevantnih istraživanja, Odsjek privlači veliki broj studenata od kojih mnogi odabiru pisati svoje diplomske radove upravo na području strateškog komuniciranja. Odsjek kroz svoje kolegije nudi studentima mogućnost stažiranja u najprestižnijim hrvatskim tvrtkama s područja odnosa s javnošću, oglašavanja, kreativne industrije i političkog marketinga. Članovi i suradnici Odsjeka izrazito su aktivni u međunarodnim stručnim i znanstvenim organizacijama, angažirini su kao eksperti u brojnim europskim institucijama i sudjeluju na nizu međunarodnih projekata, ali i u poslovnom sektoru. Članovi i suradnici s Odsjeka autori su brojnih znanstvenih radova, knjiga i sveučilišnih udžbenika. Teme i kolegiji vezani uz strateško komuniciranje izvode se i na iznimno popularnom specijalističkom studiju Odnosi s javnošću koji svake godine upisuje velik broj studenata.