OSNOVNI PODACI
Šifra:
103565
ECTS:
7.0
Nositelji:
prof. dr. sc.
Božo Skoko
Izvođači:
prof. dr. sc.
Božo Skoko
- Seminar
Igor Vukasović
, dipl.nov. - Seminar
Igor Vukasović
, dipl.nov. - Predavanja
Prijava ispita:
DETALJNE INFORMACIJE
1. KOMPONENTA
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
OPIS PREDMETA:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
LITERATURA:
NASTAVA
3. SEMESTAR
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar
-
Redovni
studij
-
Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo
TERMINI KONZULTACIJA
prof. dr. sc. Božo Skoko:
Prema dogovoru putem maila, uživo ili online