Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103565

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
Igor Vukasović , dipl.nov. - Seminar

Igor Vukasović , dipl.nov. - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.

LITERATURA:

  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)


NASTAVA

3. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


Obavijesti

04.01.2017
Studijski posjet Bruketa & Žinić
Poštovane kolegice i kolege,   U okviru kolegija Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima u utorak, 10. siječnja 2017., predviđen je studijski posjet jednoj od najboljih europskih kreativnih agencija Bruketa & Žinić. Okupljanje će biti ispred agencije Bruketa & Žinić (Zavrtnica 17) u 16:00 sati.   Srdačan pozdrav,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
10.11.2016
Izmjena termina 1. kolokvija
Poštovane kolegice i kolege,   obavještavamo vas o promijeni termina održavanja  1. kolokvija iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima . Kolokvij će se održati u  utorak, 29.11.   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
03.11.2016
Okrugli stol povodom Dana FPZG-a
Poštovane kolegice i kolege,   u prigodi proslave Dana Fakulteta političkih znanosti 7. studenoga 2016. s početkom u 14:00 sati održat će se okrugli stol “In memoriam – dr.sc. Marko Goluža, u prigodi 15. obljetnice smrti” na kojem će izlagati: dr.sc. Smiljana Leinert Novosel, redovita profesorica Fakulteta političkih znanosti dr.sc. Božo Skoko, izvanredni profesor Fakulteta političkih znanosti Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Ivica Vidović, bivši direktor agencije McCann Erickson Hrvatska Dr.sc. Marko Goluža bio je profesor Fakulteta političkih znanosti na kolegijima Promotivno komuniciranje i Tisak, bivši urednik popularnog Vjesnika u srijedu te jedan od najvećih hrvatskih marketinških stručnjaka (kreativni direktor agencije McCann Erickson Hrvatska i direktor strateškog marketinga TDR-a). Ostao je zapamćen kao utemeljitelj turističke promocija Hrvatske te autor kultnih slogana “Mala zemlja za veliki odmor”, “Pozdrav iz Rovinja” te “Dobar proizvod je dobar proizvod, ma koliko mi šutjeli o tome”.   Vodit će se evidencija nazočnosti koja je obavezna.   Srdačno, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović
15.09.2016
Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima (13.9.2016.)   Butković, Iva: 5 bodova (dovoljan) Drače, Inja: 5,5 bodova (dovoljan) Kunić, Zrinka: 4,5 boda (dovoljan) Orač Vuković, Martina: 6 bodova (dobar) Ratković, Nikola: 7 bodova (dobar)   *studenti koji nisu na popisu nisu položili ispit   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 15.9.2016. u 15 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko  
25.06.2016
Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima, održanog 24. lipnja 2016. 1. Bednaž Mia            dovoljan +      (5,5 bodova) 2. Bencun Ida             dobar              (6 bodova) 3. Biškić Sara             dovoljan          (5 bodova) 4. Delač Morana         odlican            (8,5 bodova) 5. Horvat Lana           dovoljan          (5 bodova) 6. Katić Vid                dobar              (7 bodova) 7. Kleva Kristina        dovoljan          (5 bodova) 8. Laloš Larisa            dovoljan -       (4,5 boda) 9. Levojević Dean      dovoljan          (5 bodova) 10. Melić Silvija         dovoljan          (5 bodova) 11. Ribarević Matea   dovoljan -       (4,5 boda) 12. Šćavničar Ivan      dovoljan -       (4,5 boda)   Studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili ispit!   Upisi ocjena će se održati u utorak, 28.6. u 10:30 h.   Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
19.02.2016
Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima (16.2.2016.)   Deranja, Kristina - dovoljan (2), 5 bodova Gotovac, Tina, vrlo dobar (4), 8 bodova Kuga, Anja - dovoljan (-2), 4 boda Kutić, Andrea - dovoljan (2), 4,5 boda Rus, Corrina - dobar (3), 6 bodova Šimac, Ana - dobar (3), 6 bodova   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u ponedjeljak, 22. veljače, u 11 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
04.02.2016
Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima (2.2.2016.)   Injac, Monika - dobar (3) Isailović, Pavle - dovoljan (2) Kižin, Ana - dovoljan (2) Kostanić, Ana Marija - dobar (-3)   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 4. veljače u 15 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
27.01.2016
Upis ocjena
Poštovane kolegice i kolege,   upis ocjena iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima održat će se u četvrtak, 4. veljače u 15 sati. Studenti koji dolaze na upis ocjene trebaju prijaviti ispit za prvi ispitni rok.   Srdačno, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović
11.12.2015
REZULTATI KOLOKVIJA - UPRAVLJANJE IDENTITETOM, IMIDŽOM I BRENDOVIMA
Rezultati prvog kolokvija (08.12.2015.) Alar    Antonija    3 Alimanović    Anita    -3 Banovec    Brigita    -3 Barčanec    Sonja    3 Baričević    Nela    3 Bebek    Ena    -2 Boghetta    Giulia    3 Boltiš    Valentina    2 Brčić    Iris    -3 Budić    Barbara    -4 Crnčević    Anela    5 Crnica    Ivana    3 Čeč    Lucija    -2 Čičuk    Zorana    5 Drače    Inja    -2 Goleš    Dino    3 Gotovac    Tina    3 Grujovski    Mirna    4 Horvat    Lana    -3 Injac    Monika    3 Klarin    Nina    -5 Lakoš    Lucija    5 Levojević    Dean    -3 Mihanović Lj.    Šimun    -4 Mamić    Petra    5 Matas    Katarina    5 Nogić    Lorena    -5 Okičić    Petra    5 Ouahchia    Lorena    5 Parlov    Tomislav    -2 Pasarić    Kristina    4 Ponoš    Antonia    -4 Prkut    Maria    5 Ravlić    Doris    3 Samaržija    Ana    5 Seuhar    Bernarda    3 Soko    Martina    5 Sušić Načeta    Sara    4 Vincetić    Katica    3 Zbukvić    Valentina    3 Žužak    Domagoj    5   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko Igor Vukasović  
04.09.2015
Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima (2.9.2015.) Kristina Balun - izvrstan Doris Vucic - vrlo dobar Mia Toljan - dobar Nikolina Bestic - dobar Tea Jung - dobar Dajana Jakupovic - dovoljan Elvis Sprecic - dovoljan   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u petak, 4. rujna, u 12 sati.   Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
16.07.2015
Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Rezultati pisanog ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima   15. srpnja 2015.   1.       Katarina Žaja                     izvrstan 2.       Nina Miholić                      vrlodobar 3.       Martina Kolarić                vrlodobar 4.       Mislav Sučec                     vrlodobar 5.       Ruža Grbeš                        vrlodobar 6.       Dijana Dretar                    vrlodobar 7.       Ema Starčić                        vrlodobar 8.       Anja Mihaljević                vrlodobar 9.       Anđela Ivčević                  vrlodobar 10.   Jelena Stipović                 dobar 11.   Luka Šarlija                        dobar 12.   Tina Grgurević                  dobar 13.   Nemanja Šuka                 dobar 14.   Danijela Kobeščak          dobar 15.   Zina Kunić                          dobar 16.   Petra Nikić                         dobar 17.   Dario Dalmacija                dobar 18.   Petra Mađer                     dobar 19.   Ana Tvrdeić                       dobar 20.   Martina Injić                     dobar 21.   Dunja Čizmak                   dobar 22.   Dorian Derežić                 dobar 23.   Eva Marušić                       dobar 24.   Jelena Jularić                    dovoljan 25.   Anamaria Gržetić            dovoljan 26.   Iva Pintauer Šmit            dovoljan   Studenti čija se imena ne nalazi na listi, nažalost nisu prošli ispit.   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 16.7., u 14:30 h.   dr.sc. Božo Skoko  
16.02.2015
Rezultati i upis ocjena iz Upravljanja identitetom, imidžom i bendovima
Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima:   Bjelica Ivana, -2 Dosen Kristian, -5 Erbeznik Suzana, -2 Pranjic Marija, -5 Fucak Matko, 3 Glavina Dubravka, 4 Ivankovic Mateja, 2 Jazbec Jelena, 3 Jocic Anita, 2 Juricev-Sudac Karla, 3 Katic Tanja, 3 Kovac Iva, 3 Krivic Andela, -2 Lipic Gabrijela, -2 Lujic Leonarda, 4 Marinic Filipa, 4 Medved Monika, 3 Mrakuzic Ena, 3 Nemaskalo Ekatarina, 3 Ramic Ivana, 3 Karmen Strbic, -4 Topalovic Martina, -4 Topic Damjan, 2 Vila Mirjana, 5   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena iz ispita Upravljanje identitetom, imidžom i bendovima (12.2.2015.) održat će se u utorak, 17.2., u 9:30 h.   Srdačan pozdrav, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
21.02.2018
Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima, rok: 20. 2. 2018.
Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima Ispitni rok 20. veljače 2018.   Ime i prezime Bodovi Ocjena   Mirjana Baran 6,75 Izvrstan Doris Kujek 5,50 Vrlo dobar Mirela Dorokazi 5,25 Dobar Emilija Ivković 5,00 Dobar Maja Hanžeković 4,75 Dobar Tamara Bregović 4,50 Dobar Marin Kalauz 4,50 Dobar Simona Margetić 4,50 Dobar Iva Bačić 4,00 Dovoljan Lana Gajger 4,00 Dovoljan Sara Sirovica 4,00 Dovoljan Rabije Gashi 3,75 Dovoljan Ela Ljubić 3,50 Dovoljan   Studenti koji nisu na popisu nažalost nisu položili ispit! Upisi ocjena će biti u četvrtak, 22. veljače u 11.30! Molimo studente koji su sudjelovali u projektu da to naznače prilikom upisa ocjene.   Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko    
21.02.2018
Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima Ispitni rok 20. veljače 2018.
Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima Ispitni rok 20. veljače 2018.   Ime i prezime Bodovi Ocjena   Mirjana Baran 6,75 Izvrstan Doris Kujek 5,50 Vrlo dobar Mirela Dorokazi 5,25 Dobar Emilija Ivković 5,00 Dobar Maja Hanžeković 4,75 Dobar Tamara Bregović 4,50 Dobar Marin Kalauz 4,50 Dobar Simona Margetić 4,50 Dobar Iva Bačić 4,00 Dovoljan Lana Gajger 4,00 Dovoljan Sara Sirovica 4,00 Dovoljan Rabije Gashi 3,75 Dovoljan Ela Ljubić 3,50 Dovoljan   Studenti koji nisu na popisu nažalost nisu položili ispit! Upisi ocjena će biti u četvrtak, 22. veljače u 11.30! Molimo studente koji su sudjelovali u projektu da to naznače prilikom upisa ocjene.   Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko