Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103565

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
Igor Vukasović, dipl.nov. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.

LITERATURA:

  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)


NASTAVA

3. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


15.01.2016

Rezultati 2. kolokvija (12.1.2016.)

Rezultati 2. kolokvija (12.1.2016.) iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima: 

 

 

Alar

Antonija

-4

 

Alimanović

Anita

3

 

Banovec

Brigita

3

 

Barčanec

Sonja

3

 

Baričević

Nela

-5

 

Bebek

Ena

-4

 

Boghetta

Giulia

2

 

Boltiš

Valentina

3

 

Brčić

Iris

3

 

Budić

Barbara

4

 

Crnčević

Anela

5

 

Crnica

Ivana

4

 

Čičak

Zorana

5

 

Goleš

Dino

3

 

Grujovski

Mirna

3

 

Klarin

Nina

-4

 

Lakoš

Lucija

5

 

Mamić

Petra

5

 

Matas

Katarina

3

 

Mihanović Lj.

Šimun

3

 

Nogić

Lorena

5

 

Okičić

Petra

4

 

Ouahchia

Lorena

3

 

Parlov

Tomislav

-4

 

Pasarić

Kristina

5

 

Ponoš

Antonia

4

 

Prkut

Maria

3

 

Ravlić

Doris

3

 

Samaržija

Ana

-4

 

Selihar

Bernarda

-4

 

Soko

Martina

5

 

Sušić Načeta

Sara

3

 

Vincetić

Katica

-4

 

Zbukvić

Valentina

5

 

Žužak

Domagoj

3

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko 

Popis obavijesti