Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima


OSNOVNI PODACI

Šifra:

103565

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
Igor Vukasović, dipl.nov. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.

LITERATURA:

  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)


NASTAVA

3. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


30.01.2015

Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima

 

 

 

Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima (29.1.2015.)

                                                        Ocjena                       Bodovi

Antončić

Antonija

3

6

Belošević

Nikolina

-2

4,5

Cigić

Stipe

-3

5,5

Gadža

Lucija

-2

4,5

Juričević

Ana-Marija

3

6

Knezović

Matea

5

9

Krevzelj

Božena

3

7

Lanović

Marija Mateja

-3

5,5

Lujić

Leonadra

-2

4,5

Mesić

Dora

-3

5,5

Pandžić

Kristina

2

5

Pavičić

Mario

3

6

Ramić

Ivana

-2

4,5

Rudančić

Vlatka

-2

4,5

Švenda

Željka

-2

4,5

Topalović

Martina

-2

4,5

Vila

Mirjana

-3

5,5

Vukić

Lea

-2

4,5

Zorotović

Ana-Marija

2

5

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

Upis ocjena će biti u srijedu, 4. veljače, u 15 sati.

 

Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

 

 

Popis obavijesti