Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
3. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 3. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 16. 2. 2015. u 21:29
Uređeno: 16. 2. 2015. u 22:33
Božo Skoko

Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima:

 

Bjelica Ivana, -2

Dosen Kristian, -5

Erbeznik Suzana, -2

Pranjic Marija, -5

Fucak Matko, 3

Glavina Dubravka, 4

Ivankovic Mateja, 2

Jazbec Jelena, 3

Jocic Anita, 2

Juricev-Sudac Karla, 3

Katic Tanja, 3

Kovac Iva, 3

Krivic Andela, -2

Lipic Gabrijela, -2

Lujic Leonarda, 4

Marinic Filipa, 4

Medved Monika, 3

Mrakuzic Ena, 3

Nemaskalo Ekatarina, 3

Ramic Ivana, 3

Karmen Strbic, -4

Topalovic Martina, -4

Topic Damjan, 2

Vila Mirjana, 5

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

Upis ocjena iz ispita Upravljanje identitetom, imidžom i bendovima (12.2.2015.) održat će se u utorak, 17.2., u 9:30 h.

 

Srdačan pozdrav,

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

Popis obavijesti