Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
3. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 3. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 21. 2. 2018. u 10:19
Božo Skoko

Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima

Ispitni rok 20. veljače 2018.

 

Ime i prezime Bodovi Ocjena

 

Mirjana Baran 6,75 Izvrstan

Doris Kujek 5,50 Vrlo dobar

Mirela Dorokazi 5,25 Dobar

Emilija Ivković 5,00 Dobar

Maja Hanžeković 4,75 Dobar

Tamara Bregović 4,50 Dobar

Marin Kalauz 4,50 Dobar

Simona Margetić 4,50 Dobar

Iva Bačić 4,00 Dovoljan

Lana Gajger 4,00 Dovoljan

Sara Sirovica 4,00 Dovoljan

Rabije Gashi 3,75 Dovoljan

Ela Ljubić 3,50 Dovoljan

 

Studenti koji nisu na popisu nažalost nisu položili ispit!

Upisi ocjena će biti u četvrtak, 22. veljače u 11.30!

Molimo studente koji su sudjelovali u projektu da to naznače prilikom upisa ocjene.

 

Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

 

 

Popis obavijesti