Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
3. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 3. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 3. 11. 2016. u 10:35
Božo Skoko

Poštovane kolegice i kolege,

 

u prigodi proslave Dana Fakulteta političkih znanosti
7. studenoga 2016. s početkom u 14:00 sati
održat će se okrugli stol
“In memoriam – dr.sc. Marko Goluža, u prigodi 15. obljetnice smrti”
na kojem će izlagati:
dr.sc. Smiljana Leinert Novosel, redovita profesorica Fakulteta političkih znanosti
dr.sc. Božo Skoko, izvanredni profesor Fakulteta političkih znanosti
Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris grupe
Ivica Vidović, bivši direktor agencije McCann Erickson Hrvatska

Dr.sc. Marko Goluža bio je profesor Fakulteta političkih znanosti na kolegijima Promotivno komuniciranje i Tisak, bivši urednik popularnog Vjesnika u srijedu te jedan od najvećih hrvatskih marketinških stručnjaka (kreativni direktor agencije McCann Erickson Hrvatska i direktor strateškog marketinga TDR-a). Ostao je zapamćen kao utemeljitelj turističke promocija Hrvatske te autor kultnih slogana “Mala zemlja za veliki odmor”, “Pozdrav iz Rovinja” te “Dobar proizvod je dobar proizvod, ma koliko mi šutjeli o tome”.

 

Vodit će se evidencija nazočnosti koja je obavezna.

 

Srdačno,
izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti