Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Viralno komuniciranje

Viralno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

200300

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Domagoj Bebić

Izvođači:

prof. dr. sc. Domagoj Bebić - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Trenutne tehnološke i komunikacijske promjene koje su uvedene popularizacijom društvenih platformi u potpunosti su promijenile način na koji se medijski sadržaj stvara i distribuira. Istraživanja pokazuju (Reuters Digital News Report 2015) da su korisnici naviknuti na kraće medijske forme, da se informiraju putem pametnih mobitela te da sve više koriste društvene medije kao izvor informacija. Sve veća popularizacija društvenih medija iznjedrila je sadržaj koji je privlačan i vizualan, a najvažnije i djeljiv na digitalnim platformama i koji u kratkom vremenskom periodu može ostvariti globalan doseg. U tom kontekstu govorimo o medijskim sadržajima koji postaju viralni. Kroz zanimljive, privlačne i kreativne infografike, memeove, ankete, kratka videa, itd. medijski sadržaj više ne prati tradicionalnu medijsku logiku ni tradicionalan način distribucije. Zato je cilj kolegija u prvom redu upoznati studente s najnovijim komunikacijskim trendovima i praksama, a zatim i s novim oblicima komunikacije koje su karakteristične za nove medije. To podrazumijeva dobro poznavanje novih trendova (kako tehnoloških, tako i komunikacijskih) te vještu prilagodbu brzom mijenjanju platformi, mreža komunikacije, potreba i ponašanja korisnika, ali i novih formi medijskog sadržaja. Kroz kolegij studenti će se obučiti novim formama medijskog sadržaja: kako ih kreirati, kako njima upravljati i kako ih usmjeravati u novom medijskom okruženju.

LITERATURA:

  1. Harris, J.L. (2018) Social Media Communication: Concepts, Practices, Dana, Law and Ethics. New York: Routledge.;
  2. Grbesa, Salaj, 2018, Dobar, los ili zao? Populizam u Hrvatskoj. Zagreb: Tim Press.;
  3. Jenkins, K.; Ford, S.; Green, J. (2013) Spredeable Media. New York: New York University Press.;


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


15.12.2022

NASTAVA 16.12.

Poštovane kolegice i kolege, 

 

Nastava sutra se neće održati, u nastavnim materijala pronaći ćete sve prezentacije koje smo do sada obradili. Molim vas da ih proučite i ako imate dodatnih pitanja i nepoznanica napišite pitanja i dostavite do ponedjeljka. 

 

Srdačan pozdrav, 

Popis obavijesti