OSNOVNI PODACI
Šifra:
200300
ECTS:
7.0
Nositelji:
prof. dr. sc.
Domagoj Bebić
Izvođači:
prof. dr. sc.
Domagoj Bebić
- Seminar
Prijava ispita:
DETALJNE INFORMACIJE
1. KOMPONENTA
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
OPIS PREDMETA:
Trenutne tehnološke i komunikacijske promjene koje su uvedene popularizacijom društvenih platformi u potpunosti su promijenile način na koji se medijski sadržaj stvara i distribuira. Istraživanja pokazuju (Reuters Digital News Report 2015) da su korisnici naviknuti na kraće medijske forme, da se informiraju putem pametnih mobitela te da sve više koriste društvene medije kao izvor informacija. Sve veća popularizacija društvenih medija iznjedrila je sadržaj koji je privlačan i vizualan, a najvažnije i djeljiv na digitalnim platformama i koji u kratkom vremenskom periodu može ostvariti globalan doseg. U tom kontekstu govorimo o medijskim sadržajima koji postaju viralni. Kroz zanimljive, privlačne i kreativne infografike, memeove, ankete, kratka videa, itd. medijski sadržaj više ne prati tradicionalnu medijsku logiku ni tradicionalan način distribucije. Zato je cilj kolegija u prvom redu upoznati studente s najnovijim komunikacijskim trendovima i praksama, a zatim i s novim oblicima komunikacije koje su karakteristične za nove medije. To podrazumijeva dobro poznavanje novih trendova (kako tehnoloških, tako i komunikacijskih) te vještu prilagodbu brzom mijenjanju platformi, mreža komunikacije, potreba i ponašanja korisnika, ali i novih formi medijskog sadržaja. Kroz kolegij studenti će se obučiti novim formama medijskog sadržaja: kako ih kreirati, kako njima upravljati i kako ih usmjeravati u novom medijskom okruženju.
LITERATURA:
NASTAVA
1. SEMESTAR
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar
-
Redovni
studij
-
Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo
TERMINI KONZULTACIJA