Umjesto standardnog ispitnog upitnika student imaju priliku raspisati seminarski rad na temu online medija i viralnog komuniciranja.
Pronađite područje online medija koje vas zanima (koje vam je izazovno, koje može pomoći vama u zaposlenju, koje može pomoći vašem klijentu/poslodavcu, vašem studiranju…)
Nacrt rada:
Prije nego li krenete s pisanjem rada na mail: domagoj@edemorkacija pošaljite kratki nacrt rada (odvojeni word dokument) u kojem ćete navesti naslov teme, uvod u temu (zašto je ta tema važna u smislu društvenih medija, do kojih promjena je dovela, kako je nastala), zatim metodologija (koju metodu planirate koristiti i zašto je ta metoda priklada za vaše istraživanje) i na kraju katrki opis/popis literature koju mislite koristiti, nije nužno da sadrži sve jedinice literature koje ćete koristiti u pisanju rada, njih ćete navesti u radu koji predajete na ocjenjivanje)
Seminarski rad:
U prosjeku neka to bude logičko strukturirani rad temeljen na pročitanoj literature te (samostalnom) kratkom istraživanju. Rad mora sadržavati minimalno 5 jedinica stručne i znanstvene literature.
Prosjek 2.000 – 2.500 riječi.
Rad raspišite i pošaljite do zakazanog ispitnog roka (ispitni rok koji prijavite) na mail: domagoj@edemorkacija.hr
Prilikom pisanja rada OBAVEZNO JE pridržavati se uputa za pisanje akademskih radova (upute su dostupne na stranici Fakulteta). Radovi koji ne budu u skladu s uputama bit će vraćeni na ispravak. Rad mora sadržavati uvod u temu, teorijsku razradu, metodologiju te zaključak.
- Cilj ovakvog načina polaganja ispita je:
-Napredovanje u akademskom smislu
-Primjena znanja i praksi u pisanju
-Razvijanje metodičkog, analitičkog i istraživačkog načina pisanja
-Pronalazak najboljeg rješenja za izvršavanje svih obaveza studenata bez odgađanja
Za sva pitanja stojim vam na raspolaganju putem maila.
Velik pozdrav!