Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Viralno komuniciranje

Viralno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

200300

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Domagoj Bebić

Izvođači:

prof. dr. sc. Domagoj Bebić - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Trenutne tehnološke i komunikacijske promjene koje su uvedene popularizacijom društvenih platformi u potpunosti su promijenile način na koji se medijski sadržaj stvara i distribuira. Istraživanja pokazuju (Reuters Digital News Report 2015) da su korisnici naviknuti na kraće medijske forme, da se informiraju putem pametnih mobitela te da sve više koriste društvene medije kao izvor informacija. Sve veća popularizacija društvenih medija iznjedrila je sadržaj koji je privlačan i vizualan, a najvažnije i djeljiv na digitalnim platformama i koji u kratkom vremenskom periodu može ostvariti globalan doseg. U tom kontekstu govorimo o medijskim sadržajima koji postaju viralni. Kroz zanimljive, privlačne i kreativne infografike, memeove, ankete, kratka videa, itd. medijski sadržaj više ne prati tradicionalnu medijsku logiku ni tradicionalan način distribucije. Zato je cilj kolegija u prvom redu upoznati studente s najnovijim komunikacijskim trendovima i praksama, a zatim i s novim oblicima komunikacije koje su karakteristične za nove medije. To podrazumijeva dobro poznavanje novih trendova (kako tehnoloških, tako i komunikacijskih) te vještu prilagodbu brzom mijenjanju platformi, mreža komunikacije, potreba i ponašanja korisnika, ali i novih formi medijskog sadržaja. Kroz kolegij studenti će se obučiti novim formama medijskog sadržaja: kako ih kreirati, kako njima upravljati i kako ih usmjeravati u novom medijskom okruženju.

LITERATURA:

  1. Harris, J.L. (2018) Social Media Communication: Concepts, Practices, Dana, Law and Ethics. New York: Routledge.;
  2. Grbesa, Salaj, 2018, Dobar, los ili zao? Populizam u Hrvatskoj. Zagreb: Tim Press.;
  3. Jenkins, K.; Ford, S.; Green, J. (2013) Spredeable Media. New York: New York University Press.;


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


27.10.2020

Projekti

Drage kolegice i kolege, 

 

Vjerujem da ste do sada svi prijavili projekte. Želim vas sve pohvaliti, u prijavama sam vidio neke super ideje, zanimljite tematike, neki projketi su već sada dobro razrađeni s konkretnim idejama, a neki su "izvan okvira". Pohvala svima!

 

Molio bih vas da u svojim timovima nastavite razrađivati projekt. Predlažem da napravite zajednički dokument (npr. Google dokument) tako da možete svi raditi dorade, dodavati nove ideje i bilješke, a da istovremeno taj dokument bude dostupan na svakom predavanju. Te bilješke pomoći će vam kada budemo pričali o vašim projektima. 

 

Tijekom semestra na određenim susretima bavit ćemo se vašim projektima. Predstavit ćete svima svoj projekt, što ste napravili od zadnje prezentacije projekta, a onda ćemo svi zajedno komentirati, dodati neke nove ideje, postaviti eventualna pitanja. Na kraju semestra, kako je i najavljeno imat ćete kratko predstavljanje svog projekta, branit ćete svoju ideju, nešto kao obrana diplomskog rada kako bi imali i "probu" prije obrane vašeg diplomskog rada. 

 

U razradi projekta budite maksimalno kreativni i zamislite da ne postoje nikakve granice. 

 

Lijep pozdrav! 

Popis obavijesti