Jezik | Language: HRV ENG
Odnosi s javnošću u turizmu
Šifra: 200301
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Literatura:
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Obavijesti
Objavljeno: danas u 14:17
Uređeno: danas u 14:18
Hrvoje Jakopović

Poštovane kolegice i kolege,

 

format izlaganja vaših projekata treba biti usmjeren na pričanje priče (storytelling), kreativnost i prodaju doživljaja onoga što ste osmislili.

 

U tom smislu predstavljanja turističkih proizvoda, simuliramo PR vizualnu tehniku izlaganja na sajmovima.

 

Srdačno,

 

doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović

Objavljeno: 15. 10. 2019. u 20:50
Hrvoje Jakopović

Poštovan kolegice i kolege,

 

podsjećam na obaveznu literaturu za kolokvije.

 

1. kolokvij

  • Gavranović, Ante (2015) Mediji, turizam, javnost – uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča (str. 7-150)
  • Tomić, Zoran (2008) Odnosi s javnošću – teorija i praksa. Poglavlje Odnosi s javnošću u turizmu, putovanju i sportu (str. 231-244)

2. kolokvij

  • Bebić, Domagoj (2018) Cyberturist – novi mediji u turizmu (str. 14-134)
  • Van der Wagen, Lyn i Carlos, Brenda (2008) Event Management: upravljanje događanjima za turistička, kulturna, poslovna i sportska događanja. Poglavlja: 1. Uvod u Event Management - upravljanje događanjima (str. 1-19), 6. Promidžba (str. 79-90), 9. Planiranje (str. 123-139)
  • Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Vidačković, Zlatko (2013) Uloga igranog filma u promociji Hrvatske – dosezi i mogućnosti (str. 55-70)

 

Srdačno,

doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović

 

Objavljeno: 15. 10. 2019. u 20:37
Hrvoje Jakopović

Poštovane kolegice i kolege,

 

podsjećam da do petka, 18. listopada, možete prijaviti članove tima i naziv projekta na email: hrvoje.jakopovic@fpzg.hr

 

Projekti kao dio seminarske obveze uključuju odabir iz kategorija: destinacije, smještaja, restorana ili prijevoza.

 

Srdačno,

 

doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović

 

Objavljeno: 3. 10. 2019. u 16:40
Hrvoje Jakopović

Mostar, 01. listopad 2019.

 

Poziv za sudjelovanje na znanstveno-stručnoj konferenciji „PR Days

 

Mostariensis“ u Mostaru 20., 21. i 22. 11. 2019.

U organizaciji Studija odnosa s javnošću Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru
20., 21. i 22. studenoga 2019. održat će se 4. međunarodna znanstveno-stručna
konferencija „PR Days Mostariensis“ iz područja odnosa s javnošću, integrirane
komunikacije i medija. Tema ovogodišnje konferencije je Kriza i krizno komuniciranje.
Ciljevi PR Days Mostariensis su prezentirati, promovirati te analizirati i istražiti
suvremene trendove odnosa s javnošću, podijeliti stečene spoznaje i iskustva
znanstvenika i praktičara iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i
medija, otvoriti dijalog i raspravu s naglaskom na istraživanja i buduće trendove u
profesiji i srodnim disciplinama, pratiti rad mladih znanstvenika i praktičara i poticati ih
na stvaranje i prihvaćanje profesionalnih standarda i etičkih načela te nagrađivati
izvrsnost na navedenom komunikacijskom području.
Vaše prijave i sažetke radova možete slati na e-mail konferencije: prdays@ff.sum.ba,
a više detalja možete pronaći na www.prdays.ba.


S poštovanjem,

 

Organizacijski odbor konferencije