Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Odnosi s javnošću u turizmu

Odnosi s javnošću u turizmu


OSNOVNI PODACI

Šifra:

200301

ECTS:

7.0

Nositelji:

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović

Izvođači:

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj kolegija je osposobiti studente novinarstva za rad u odnosima s javnošću u sektoru turizma. Turizam je važna gospodarska grana za mnoge države, a kompetitivnost među turističkim odredištima sve naglašenija. U tom smislu odnosi s javnošću mogu donijeti prevagu prilikom izbora idućeg destinacija za odmor. Studente će se u okviru kolegija upoznati sa strateškim komuniciranjem i radom turističkih zajednica te različitim turističkim događanjima i njihovom organizacijom. Osposobiti ih za korištenje onih alata i tehnika odnosa s javnošću koje mogu koristiti u turizmu što uključuje odnose s medijima i korištenje društvenih medija u turističke svrhe. Kolegij će pružiti uvid u specifične oblike turizma i industrije koje su povezane s turizmom - mediji, hotelijerstvo, prijevoz, ugostiteljstvo. Studenti će dobiti saznanja o konceptima identiteta, imidža i reputacije, kao i brendiranja turističkih destinacija te uvid u trendove odnosa s javnošću i turizma, kako bi mogli razvijati i primijeniti ta znanja i vještine.

LITERATURA:

  1. Bebić, Domagoj; Cyberturist - Novi mediji u turizmu; Institut za nove medije i e-demokraciju (2018)
  2. Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Krečar Miljković, Irena; Psihologija u turizmu; IEP (2018)
  3. Gavranović, Ante; Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča; Visoka poslovna škola Libertas (2015)
  4. Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Vidačković, Zlatko; Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti; Medijske studije (2013)
  5. Van Der Wagen, L. i Carlos, B. R.; Event Management: upravljanje događanjima za turistička, kulturna, poslovna i sportska događanja; Mate (2008)
  6. Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću - teorija i praksa; Synopsis (2008)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


3. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović:

Uživo, uz prethodni dogovor putem maila


06.12.2019

„Marko Polo - slavni putopisac 2019.“

Poštovane kolegice i kolege,

 

molim da mi se na email hrvoje.jakopovic@fpzg.hr jave zainteresirani budući da smo dobili sljedeći poziv: 

 

lan  Svjetske udruge turističkih novinara i pisaca u turizmu

9.Dodjela nagrade za putopis

„Marko Polo -slavni putopisac 2019.“

Organizator FIJET  Hrvatske (Fédération Internationale des Journalistes et Ecrivains du Tourisme)

Suorganizator Zbor turističkih novinara  (Hrvatsko novinarsko društvo)

FIJET 65./FIJET Hrvatska 55. godina

Turističkim pričama želimo poticati afirmaciju onoga što u turizmu,baštini možemo ponuditi svijetu.

Najstarije svjetsko udruženje turističkih novinara obilježava visoke obljetnice s porukom:

„MULTIKULTURALNOST I TOLERANCIJA ZALOG KVALITETNOG TURIZMA!“

 

12. 12. 2019.-NOVINARSKI DOM, Zagreb, Perkovčeva 2.

10-12,30

Pokroviteljstvo : Ministarstvo turizma RH

Suorganizatori : HTZ, TZ Zagreba, Institut za turizam Zagreb,

FIJET –partner hoteli : Esplanade Zagreb, hotel Puntijar

Madijski pokrovitelj:Večernji list

 

Informacija za medije:

Želimo Vas podsjetiti da ćemo devetu godinu  za redom dodijeliti nagrade za putopisce

 "Marko Polo-slavni putopisac 2018." :

-za domaćeg novinara za putopis iz Hrvatske ,

- posebna nagrada  za priče o Zagrebu

 -  za stranog novinara (člana FIJET-a ) za najbolju reportažu

o zemlji domaćinu kongresa prethodne.godine ( Maroko)

Cilj nagrade:

poticati turističke profesionalce da:

 - putopis ,priče „koriste  kao gotov proizvod“ za novi sadržaj,

turističku ponudu  i motiv dolaska gostiju.

  -želimo poticati  medije i vlasnike medija , da toj dimenziji daju,

ne samo prostor , već da  to prerasta i u svojevrstan pokret  za afirmaciju domaćeg  turizma i bogastva povijesno –kulturne baštine,  nematerijalne baštine i tradicije.

-humanistička dimenzija –poticanja pozitivnog osjećaja prema hrvatskim vrijednostima i ljudima, putovanjima.

 

Vjerujemo da će ta  nagrada ,nazvana po prvom svjetskom putopiscu Marku Polu(12.stolj.) , osim popularizaciji novinarskog žanra(putopisa, reportaže) , pridonijeti  i da nove generacije ( turističkih) novinara pridonesu temeljnoj zamisli ustanovljenja nagrade :

afirmaciji onoga što u turizmu u širem smislu možemo ponuditi svijetu.

Gosti:

Predsjednik FIJET-a Tijani Haddad, član Vijeća Guvernera Mediteranske turističke Fundacije (Malta sjedište )

članovi izvršnog odbora: Turska, Rumunjska,Francuska,Bugarska,Slovačka,Srbija, BiH

(nagrade:statua Marko Polo,medaljaM.P. Zahvalnice,Povelje

1.nagrada za domaćeg novinara krstarenje Jadranom,sponzor ID RIVA tours)

1.nagrada za stranog novinara ,člana FIJET-a: tjedni boravak na Korčuli ,sponzor Grad i TZ )

 

Za FIJET Hrvatske  Tina Eterović Čubrilo

Za Zbor Turističkih Novinara HND,Karin Mimica"

Popis obavijesti