SRIJEDA, 3. srpnja 2023.
Dvorana B
8.30 Iva Dolenc
Kreiranje imidža likova jezikom u sinkronizacijama DreamWorksovih animiranih filmova
Creating an image of characters by means of language in the dubs of DreamWorks cartoons
Povjerenstvo: mentor Boris Beck, komentorica Nikolina Borčić, Dunja Majstorović Jedovnicki
9.00 Anđela Zlopaša
Politička retorika Marina Miletića na društvenim mrežama
Marin Miletić’s Political Rhetoric on Social Networks
Povjerenstvo: Boris Beck, mentor, Nikolina Borčić, Dunja Majstorović Jedovnicki
9.30 Helena Pelin
Analiza vjerodostojnosti izvještavanja o načinima mršavljenja na portalima jutarnji.hr, vecernji.hr, 24sata.hr i index.hr
An analysis of the credibility of reporting on weight loss methods on the websites jutarnji.hr, vecernji.hr, 24sata.hr and index.hr
Povjerenstvo: mentorica Petra Kovačević, Boris Beck, Nikolina Borčić
10.30 Katarina Perica
Analiza sadržaja objava hrvatskih influencerica s djecom na Instagramu
Content Analysis of Posts by Croatian Female Influencers with Children on Instagram
Povjerenstvo: mentorica Dunja Majstorović Jedovnicki, Petra Kovačević, Boris Beck
SRIJEDA 3. srpnja 2024.
Dvorana E
8.30 Paula Brico
Uloga karikatura Nika Titanika u političkoj participaciji građana u Hrvatskoj
The Role of Nik Titanik Cartoons in Political Participation in Croatia
Povjerenstvo: mentorica Marijana Grbeša Zenzerović, Hrvoje Jakopović, Milica Vučković
9.00 Tara Šitum
Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena
The Role of Advertisements in Yugoslav Women’s Magazines in Empowerment of Women
Povjerenstvo: mentorica Marijana Grbeša Zenzerović, Hrvoje Jakopović, Milica Vučković
9.30 Marta Dujmović
Osobno brendiranje - studija slučaja Kim Kardashian
Personal Branding - Case Study of Kim Kardashian
Povjerenstvo: mentor Hrvoje Jakopović, Milica Vučković, Marijana Grbeša Zenzerović
10:00 Jakov Sedlar
Usporedba izvještavanja hrvatskih medija o nastupu Novaka Đokovića na Australian Openu 2022. i 2023.
Comparison of Croatian media coverage of Novak Đoković's performance at the Australian Open in 2022 and 2023
Povjerenstvo: mentor Hrvoje Jakopović, Milica Vučković, Nensi Blažević
10.30 Antonio Šango
Studija slučaja kriznog komuniciranja organizacije OceanGate
Case study of crisis communication of the organization OceanGate
Povjerenstvo: mentor Hrvoje Jakopović, Milica Vučković, Nensi Blažević
ČETVRTAK, 4. srpnja 2024.
Dvorana E
9:00 Emili Ibrulj
Uloga filma u promociji Hrvatske kao turističke destinacije od 1990-ih
The Role of Film in the Promotion of Croatia as a Tourist Destination
Mentor Božo Skoko, Dejan Gluvačević, Stela Lechpammer
9.30 Tina Hajduk
Promocija turističkih destinacija na Instagram profilu Kristijana Iličića
Advertising of tourist destinations on Kristijan Iličić's Instagram profile
Mentor Božo Skoko, Dejan Gluvačević, Stela Lechpammer
10:00 Tinea Majdić
Brendiranje Zagreba kao održive kontinentalne turističke destinacije
Branding of Zagreb as a sustainable continental tourist destination
Mentor Božo Skoko, komentor Dejan Gluvačević, Stela Lechpammer
10:30 Ivana Vidaković
Brendiranje tradicionalnih hrvatskih prehrambenih proizvoda
Branding of traditional Croatian food products
Mentor Božo Skoko, Dejan Gluvačević, Stela Lechpammer
ČETVRTAK, 4. srpnja 2024.
Online obrane
15.00 Ida Haklička
Brendiranje Hrvatske kroz sport na primjeru hrvatske nogometne reprezentacije
Branding of Croatia through Sports: The Case of the Croatian National Football Team
Povjerenstvo: mentor Božo Skoko, Dejan Gluvačević i Nikolina Borčić
15.30 Anja Kadoić
Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije
The role of Blairism and Brexit on the branding of Great Britain
Povjerenstvo: mentor Božo Skoko, komentor Dejan Gluvačević i Nikolina Borčić