Šifra: |
116177 |
ECTS: | 7.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Hrvoje Jakopović |
Izvođači: |
Hrvoje Jakopović
- Seminar Karlo Kanajet - Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,1,1 |
Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku). |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
|||||||
Preporučena literatura: | |||||||
|
2. semestar |
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo |
Poštovane kolegice i kolege,
prvi kolokvij iz kolegija Strategije odnosa s javnošću uključuje sljedeću literaturu:
Tench, Ralph i Yeomans, Liz (2009) Otkrivanje odnosa s javnošću. Zagreb: HUOJ.
Sadržaj iz spomenute literature, koji treba savladati za 1. kolokvij, uključuje:
str. 1 - 72
1. Porijeklo odnosa s javnošću: definicije i povijesni razvoj
2. Upravljanje odnosima s javnošću i njihova organizacija
3. Uloga praktičara odnosa s javnošću
str. 107 – 246
6. Zajednica i društvo – društveno odgovorno poslovanje (DOP)
7. Međunarodni kontekst odnosa s javnošću
8. Teorije odnosa s javnošću: pregled
9. Odnosi s javnošću kao planirana komunikacija
10. Istraživanje i evaluacija odnosa s javnošću
str. 333 - 378
15. Odnosi s medijima
16. Interna komunikacija
str. 431 - 491
19. Upravljanje kriznim odnosima s javnošću
20. Odnosi s javnošću i potrošač
21. Odnosi s javnošću među tvrtkama
Srdačno,
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović