Jezik | Language: HRV ENG
Strategije odnosa s javnošću
Šifra: 116177
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.
Literatura:
  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću - teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb, (2008)
  2. Gregory, Anne; Planiranje i upravljanje kampanjama; HUOJ, Zagreb (2006)
  3. Potter, Lester; Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija; HUOJ, Zagreb (2007)
  4. Weintraub Austin, Erica; Strategic Public Relations Management; Lawrence Erlbaum Associates, New Jersey (2006)
3. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 3. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 2. 11. 2016. u 15:25
Uređeno: 3. 11. 2016. u 10:33
Hrvoje Jakopović

Poštovane kolegice i kolege,

 

u prigodi proslave Dana Fakulteta političkih znanosti
7. studenoga 2016. s početkom u 14:00 sati
održat će se okrugli stol
“In memoriam – dr.sc. Marko Goluža, u prigodi 15. obljetnice smrti”
na kojem će izlagati:
dr.sc. Smiljana Leinert Novosel, redovita profesorica Fakulteta političkih znanosti
dr.sc. Božo Skoko, izvanredni profesor Fakulteta političkih znanosti
Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris grupe
Ivica Vidović, bivši direktor agencije McCann Erickson Hrvatska

 

Dr.sc. Marko Goluža bio je profesor Fakulteta političkih znanosti na kolegijima Promotivno komuniciranje i Tisak, bivši urednik popularnog Vjesnika u srijedu te jedan od najvećih hrvatskih marketinških stručnjaka (kreativni direktor agencije McCann Erickson Hrvatska i direktor strateškog marketinga TDR-a). Ostao je zapamćen kao utemeljitelj turističke promocija Hrvatske te autor kultnih slogana “Mala zemlja za veliki odmor”, “Pozdrav iz Rovinja” te “Dobar proizvod je dobar proizvod, ma koliko mi šutjeli o tome”.

 

Vodit će se evidencija nazočnosti koja je obavezna.

 

Srdačno,

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti