Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


01.10.2020

BUDI DIO ePRIČE - otvorene su prijave za udrugu eSTUDENT

BUDI DIO ePRIČE - otvorene su prijave za udrugu eSTUDENT

Otvorene su prijave za nove članove najveće studentske udruge eSTUDENT, prijave traju od 25. rujna do 9. listopada 2020. Prijavite se i zajedno s eSTUDENTom ispišite poglavlje u priči koja traje punih 16 godina i nastavlja dalje.

 

Što je to ePRIČA?

eSTUDENT je najveća studentska Udruga koja okuplja studente različitih usmjerenja, interesa i ambicija te ih povezuje kroz razne projekte i neprestani networking. Svoje poglavlje u ePRIČI možete ispisati u područjima project managementa, komunikacije s poduzećima, marketinga, dizajna, odnosa s javnošću, event managementa, ljudskih potencijala, programiranja, edukacija i popularizacije znanosti, multimedije, humanitarnog rada, prava, financija te mreže, zajedno sa studentima iz Zagreba, Rijeke i Varaždina.

 

Udruga posebno njeguje povezivanje među članovima kao i članova s prijateljima Udruge, odnosno poduzećima i akademskom zajednicom, što može biti od velike pomoći u budućnosti. ePRIČA je odlična prilika da izađete iz svoje sigurne zone i proširete svoje znanje, kao i najbolji mogući način za nadopunjavanje životopisa, neprocjenjivim iskustvom.

 

Budite dio ePRIČE u najvećoj studentskoj Udruzi, pronađite tim koji vam najviše odgovara i prijavite se. Detaljne informacije o timovima pronađite ovdje. Sve dodatne informacije možete pronaći na eSTUDENT Facebook, Instagram i web stranici te pretplatom na newsletter.

 

Za dodatna pitanja: estudent@estudent.hr

Popis obavijesti