Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


28.01.2018

Rezultati iz Strategija OsJ (22.1.) i termin upisa ocjena

Rezultati drugog kolokvija iz Strategija odnosa s javnošću (22.1.2018.):

 

Kušec Katarina 5

Grego Sandra 5

Juričić Karla 5

Bene Ivona 5

Turković Lucija 5

Kovačić Ana 5

Ivandić Ivana 5

Bosančić Mislav 5

Trstenjak Karla 5

Janković Lucija 5

Mršić Patricia 5

Mujačić Matej 4

Švraka Senka 4

Ivković Emilija 4

Sedlanić Petra 4

Pervan Ena 4

Gashi Rabije 4

Lulić Niko 4

Družinec Martina 4

Horvat Marija 4

Filipić Ozana 4

Kapović Lara 4

Marmilić Ana 4

Pavić Ines 4

Keškić Matea 4

Kujek Doris 4

Karađija Marin 3

Dovijanić Nataša 3

Delić Kristina 3

Šerić Filip 3

Arežina Ana 3

Kušar Jelena 3

Viljac Antonija 3

Kulić Antonia 3

Šuker Ivona 3

Bregović Tamara 3

Crnčević Dora 3

Ignjatić Petra 3

Gilja Patricia 2

Tisanić Marin 2

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

Upis ocjena održat će se 6.2.2018. u 13:00 h.

 

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

 

 

Popis obavijesti