Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


12.01.2018

Aquarius Records ponuda

Aquarius Records

Petrova 138
10000 Zagreb
T: 01/ 3040 709
www.aquarius-records.com


Poštovani,
Aquarius Records d.o.o. je diskografska kuća sa 22 godine radnog staža. Tražimo mladu osobu koju voli glazbu i željela bi se okušati u organizaciji koncerata, te svih PR aktivnosti vezanih uz promociju pjesama i albuma. Osoba mora biti komunikativna i imati iskustvo rada u medijima – portal, tiskovina, radio ili TV. 
Ako ste odgovorni, želite naučiti nešto novo, a pritom vam imena poput Oliver Dragojević, General Woo, Nina Badrić, Detour, Sara Renar, Amira Medunjanin, Nina Romić, Gretta, Mayales, Marko Tolja, Mangroove, Massimo, U pol' 9 kod Sabe, Gibonni, Maja Posavec, Calido  itd., nešto znače molimo pošaljite životopis na: boris@aquarec.hr do kraja siječnja 2018.

 

Više o pjesmama Aquarius Recordsa na:
https://www.youtube.com/user/aquariusrecordshr 
ili na facebook stranici:
https://www.facebook.com/AquariusRecords/

  

Srdačan pozdrav,

Boris Horvat
Aquarius records

Popis obavijesti