Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


02.11.2017

PR praksa

Dobra Vibra Komunikacije je marketinška agencija koja se uglavnom bavi planiranjem i organizacijom raznih vrsta događanja, festivala i manifestacija. Uz glavnu djelatnost dio našeg poslovanja čine i marketinške aktivnosti za klijente, prodaja, PR, društvene mreže i slično. Svakom projektu pristupamo maksimalno ozbiljno i posvećujemo mu se dok nije perfektno pripremljen i odrađen. Neki od naših projekata koje uspješno godinama unaprijeđujemo i razvijamo su:
 
Slatki gušti – festival slastica koji se do sad već 7 puta održao u naljepšem zagrebačkom parku, Zrinjevcu. Ove godine smo po prvi put na festival doveli talijanskog chefa Franca Alibertija iz restorana sa Michelinovom zvjezdicom. On je održao demonstraciju u parku Zrinjevac, ali i Masterclass za poznate hrvatske i strane food blogere à https://www.facebook.com/SlatkiGusti/?ref=br_rs
Svijet na tanjuru – street food festival koji se već 3 puta održao na Trgu Europe, a koji okuplja restorane sa internacionalnom ponudom jela. Svaki dan festivala posvećen je drugoj državi koju slavimo kroz kulturu, običaje i hranu à https://www.facebook.com/festivalsvijetnatanjuru/
Dani vjenčanja u Lisinskom – događanje koje do sada održalo 2 puta. Izlagači se nalaze na sva tri kata KD Lisinski. à https://www.facebook.com/DaniVjencanjaLisinski/?ref=br_rs
Croatia Food Tour – upoznavanje Hrvatske kroz autohtonu gastronomiju; projekt u razvoju
Sajam ugostiteljstva – predviđen za 2018. godinu
Food Blogging Confrence Zagreb – prva regionalna konferencija isključivo za food blogere à www.zagrebfoodconference.com
Božićni domjenci i privatni korporativni eventi
 
Surađivali smo s brojnim klijentima, a samo neki od njih su Avenue Mall, Arena Centar, Kozmo, Podravka, Electrloux, Qatar Airways, Raiffeisenbank Hrvatska, Emmezeta, Coca - Cola HBC Hrvatska, Turistička zajednica grada Zagreba. Radimo na novim projektima za 2018. godinu te na unaprijeđenju postojećih i potrebna nam je nova osoba koja bi upotpunila naš tim. Nudimo plaćenu praksu do 3 mjeseca te odlične radne uvjete, a ako suradnja bude na obostrano zadovoljstvo i mogućnost stalnog zapošljavanja. U potrazi smo za osobom koja ima želju za učenjem, napretkom, voli organizaciju, komunikaciju s ljudima i timski rad. Zainteresirani studenti mogu poslati svoj CV na dobravibrakomunikacije@gmail.com ili tea.sergon@dobravibra.eu i u najkraćem mogućem roku ćemo im se javiti.

Popis obavijesti