Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


09.10.2017

Literatura za prvi kolokvij iz Strategija odnosa s javnošću

Poštovane kolegice i kolege,
 
prvi kolokvij iz kolegija Strategije odnosa s javnošću uključuje sljedeću literaturu:
Tench, Ralph i Yeomans, Liz (2009) Otkrivanje odnosa s javnošću. Zagreb: HUOJ.

 

Sadržaj iz spomenute literature, koji treba savladati za 1. kolokvij, uključuje:


str. 1 - 72
1. Porijeklo odnosa s javnošću: definicije i povijesni razvoj
2. Upravljanje odnosima s javnošću i njihova organizacija
3. Uloga praktičara odnosa s javnošću

 

str. 107 – 246
6. Zajednica i društvo – društveno odgovorno poslovanje (DOP)
7. Međunarodni kontekst odnosa s javnošću
8. Teorije odnosa s javnošću: pregled
9. Odnosi s javnošću kao planirana komunikacija
10. Istraživanje i evaluacija odnosa s javnošću

 

str. 333 - 378
15. Odnosi s medijima
16. Interna komunikacija

 

str. 431 - 491
19. Upravljanje kriznim odnosima s javnošću
20. Odnosi s javnošću i potrošač
21. Odnosi s javnošću među tvrtkama

 

Srdačno,
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović

 

Popis obavijesti