Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


02.11.2016

Okrugli stol povodom proslave Dana FPZG-a

Poštovane kolegice i kolege,

 

u prigodi proslave Dana Fakulteta političkih znanosti
7. studenoga 2016. s početkom u 14:00 sati
održat će se okrugli stol
“In memoriam – dr.sc. Marko Goluža, u prigodi 15. obljetnice smrti”
na kojem će izlagati:
dr.sc. Smiljana Leinert Novosel, redovita profesorica Fakulteta političkih znanosti
dr.sc. Božo Skoko, izvanredni profesor Fakulteta političkih znanosti
Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris grupe
Ivica Vidović, bivši direktor agencije McCann Erickson Hrvatska

 

Dr.sc. Marko Goluža bio je profesor Fakulteta političkih znanosti na kolegijima Promotivno komuniciranje i Tisak, bivši urednik popularnog Vjesnika u srijedu te jedan od najvećih hrvatskih marketinških stručnjaka (kreativni direktor agencije McCann Erickson Hrvatska i direktor strateškog marketinga TDR-a). Ostao je zapamćen kao utemeljitelj turističke promocija Hrvatske te autor kultnih slogana “Mala zemlja za veliki odmor”, “Pozdrav iz Rovinja” te “Dobar proizvod je dobar proizvod, ma koliko mi šutjeli o tome”.

 

Vodit će se evidencija nazočnosti koja je obavezna.

 

Srdačno,

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti