Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


11.01.2016

Izlaganja 11.1. - izmijenjeni raspored

 

 

 

Poštovane kolegice i kolege,

 

uslijed nastalih promjena rapored izlaganja (11.1.2016.) je neznatno izmijenjen:

11.01.2016. od 13:45 h

Mall of Split

Next bike

On the Run

Zoološki vrt Zagreb

Dallas records

Antonija Alar

Dora Čolaković

Monika Injac

Anela Crnčević Zorana Čičak Doris Ravlić

Nine Klarin

Barbare Budić Dora Kršul

Martinom Soko Sara Sušić Načeta Bernarda Selihar

Valentina Botica

Nela Baričević

Andreja Račić

 

11.01.2016. od 15:30 h

ZET

Croatia Airlines

Koestlin

Vincek

Rimac automobili

Ribarević Matea

Goleš Dino

Žužak Domagoj

Iris Brčić

Brigita Banovec Mirna Grujoski

Ana Samaržija

Kristina Deranja

Katarina Matas

Lucija Lakoš Lana Krušnik Petra Okičić

Kristina Kleva, Pavle Isailović, Ščavnićar Ivan

 

11.01.2016. od 17:15 h

Ledo

Maraska

Fleet rent a car

Eko Sever

Šimun Mihanović Ijevljev

Petra Mamić

Ana Kižlin

Zrinka Kunić

Giulia Boghetta

Tina Gotovac

Dean Levojević

Vladimir Picelj

Ena Bebek Lucija Čeč Larisa Laloš Inja Drače


 

Srdačno vas pozdravljam uz najbolje želje povodom nove 2016. godine,

 

dr.sc. Hrvoje Jakopović

 

Popis obavijesti