Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Strategije odnosa s javnošću

Strategije odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

116177

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Karlo Kanajet - Seminar
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

dr. sc. Karlo Kanajet - Predavanja
doc. dr. sc. Iva Nenadić - Predavanja
doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.

LITERATURA:

  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


06.10.2015

Natječaj za Rektorat Sveučilišta

Sveučilište u Zagrebu

 

Zagreb, 5. listopada 2015.


Na temelju članka 13. Statuta Sveučilišta u Zagrebu
Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
traži
studente/studentice zainteresirane za volontiranje 
u Uredu za odnose s javnošću 
(m/ž)
Mjesto rada: Sveučilište u Zagrebu
 Trg maršala Tita 14
 10 000 Zagreb

Posao uključuje:
- pripremu dnevnih pregleda medijskih objava
- vođenje arhive medijskih objava
- pomoć u pripremanju dnevnih aktivnosti Ureda
- ostale administrativne poslove


Od Vas očekujemo:
- status redovitog studenta (prednost imaju studenti diplomskog studija novinarstva na Fakultetu
 političkih znanosti i diplomskog studija komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u
 Zagrebu)
- znanje MS Office programa
- komunikativnost
- spremnost na timski rad
- poželjno iskustvo u sličnim poslovima


Napomene: 
Studenti se biraju na vrijeme od jedne akademske godine.
Studenti će za svoj rad dobiti preporuku i potvrdu o odrađenoj praksi.

 

Rok za prijavu je do 15. listopada 2015.
Prijave sa životopisima primaju se na e-mail adresu: tamara.dagen@unizg.hr


 prof. dr. sc. Miljenko Šimpraga, v.r.
 prorektor za inovacije, transfer tehnologije i komunikacije 

Popis obavijesti