Jezik | Language: HRV ENG
Psihologija edukacije
Šifra: 55533
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Aleksandra Huić
Izvođači: Aleksandra Huić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Studenti će upoznati glavne pojmove, teorijske modele i metode istraživanja u području učenja i poučavanja. Znanja iz ljudskog razvoja, procesa učenja i optimalnog planiranja poučavanja studentima će služiti za lakše donošenje odluka i vrednovanje svog rada u školskom kontekstu.
Literatura:
  1. Vizek Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V., Miljković, D; Psihologija obrazovanja; Zagreb: IEP (2014)
Preporučena literatura:
  1. Zarevski, P.; Psihologija pamćenja i učenja.; Naklada Slap (1996)
  2. Berk, L.; Psihologija cjeloživotnog razvoja; _Naklada Slap, str. 2007
7. semestar Ne predaje se
Izborni pol 4-1 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 4-1 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija

8. semestar
Izborni pol 4-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 4-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Termini konzultacija:
Obavijesti
Objavljeno: 9. 9. 2019. u 12:55
Uređeno: 9. 9. 2019. u 12:55
Aleksandra Huić

Postovane studentice i studenti,

ovo su rezultati jesenskog ispitnog roka iz Psihologije edukacije.

polito5578 - 71% rijesenosti sto cini 46 bodova iz ispita, ukupno 81 bod iz kolegija i ocjenu vrlo dobar (4)

sunce123 - 52% rijesenosti i pad ispita

ATA511 - 49% rijesenosti i pad ispita

micamaca2 - 79% rijesenosti ispita sto cini 50 bodova iz ispita, ukupno 80 bodova iz kolegija i ocjenu vrlo dobar (4)

 

Upis ocjena za one koji su polozili i uvid u ispit biti ce u srijedu, 11.9. u 10h (dvoranu pitajte na porti).

Tom prilikom mogu doci upisati i ocjene iz eseja svi koji to jos moraju uciniti.

Za sva pitanja slobodno se javite na ahuic@ffzg.hr

Aleksandra Huic

Objavljeno: 4. 7. 2019. u 13:20
Aleksandra Huić

Postovane studentice i studenti, 

evo rezultata 2. ispitnog roka: 

ploča123 - 66% riješenosti ispita i 42 boda iz ispita, što čini ukupno 76 bodova iz kolegija i ocjenu dobar (3)

jana12 - 52% riješenosti i pad ispita 

jablan18 - 64% riješenosti ispita i 40 bodova iz ispita, što čini ukupno 73 boda iz kolegija i ocjenu dobar (3)

edukacija1 - 67% riješenosti ispita i 44 bodova iz ispita, što čini ukupno 78 bodova iz kolegija i ocjenu dobar (3) s mogucnosti usmenog odgovaranja za višu ocjenu

naočale333 - 73% riješenosti ispita i 46 boda iz ispita, što čini ukupno 84 bodova iz kolegija i ocjenu vrlo dobar (4)

(plus mogucnost usmenog odgovaranja za višu ocjenu zbog izlaska na prvi kolokvij)

 

Upis ocjena i uvid u ispit biti će u petak, 05.07.2019. u 16h. Tom prilikom mogu usmeno odgovarati oni koji su na to stekli pravo. Točnu dvoranu ćemo saznati od portira na licu mjesta. 

Ukoliko netko želi odbiti ocjenu i ponovno izaci na ispit molim Vas da mi to OBAVEZNO javi na mail ahuic@ffzg.hr, najkasnije do 05.07.2019. u 16h. U protivnome cu u ISVU sustav upisati ocjenu koju ste dobili na ovom roku. 

Za sva pitanja takodjer se javite na ahuic@ffzg.hr

 

Lijep pozdrav, 

Aleksandra Huic

Objavljeno: 16. 6. 2019. u 14:10
Aleksandra Huić

Postavni studenti i studentice,

upis ocjena vezan uz prvi ispitni rok i usmeni ispit (za sve one koji su na to stekli pravo) bit ce u utorak, 18.6.2019. u 14.30h. Dvoranu cemo pronaci na licu mjesta.

Tom prilikom neka dodju odgovarati i oni koji su polozili putem kolokvija, a zele odgovarati za visu ocjenu.

Srdacan pozdrav,

Aleksandra Huic

Objavljeno: 15. 6. 2019. u 12:05
Aleksandra Huić

Postovane studentice i studenti,

evo i rezultata 1. ispitnog roka koji je bio 14.6.2019.

sidro44 - 65% rijesenosti ispita, 42 boda iz ispita, ukupno 80 bodova iz kolegija, i ocjena vrlo dobar (4)

politolog444 - 64% rijesenosti ispita, 40 boda iz ispita, ukupno 75 bodova iz kolegija, i ocjena dobar (3)

Lotto123 - 81% rijesenosti ispita, 52 boda iz ispita, ukupno 90 bodova iz kolegija, i ocjena odlican (5)

MALO123 - 60% rijesenosti ispita, 36 boda iz ispita, ukupno 73 bodova iz kolegija, i ocjena dobar (3)

PSIHO5 - 46% rijesenosti i pad ispita

nefretiti38 - 50% rijesenosti i pad ispita

mačak71012 - 74% rijesenosti ispita, 46 boda iz ispita, ukupno 76 bodova iz kolegija, i ocjena dobar (3)

1406 - 81% rijesenosti ispita, 52 boda iz ispita, ukupno 91 bodova iz kolegija, i ocjena odlican (5)

 

Tocan datum uvida u ispit i upisa ocjena bit ce objavljen naknadno.

Molim one koji zele odbiti ocjenu i ponovno izaci na ispit da to jave na mail najkasnije do ponedjeljka 17.6.2019. na ahuic@ffzg.hr

 

Objavljeno: 10. 6. 2019. u 10:01
Aleksandra Huić

Drage studentice i studenti, 

svi oni koji su kolegij polozili putem kolokvija i zele odgovarati za visu ocjenu to mogu uciniti u petak, 12. lipnja u 10.30h. Dvoranu cemo naci na licu mjesta. 

Lijep pozdrav, 

Aleksandra Huic

Objavljeno: 5. 6. 2019. u 14:48
Aleksandra Huić

Postovani studenti i studentice, 

seminarske grupe su bile kvalitetne, i svi su dobili maksimalnih 15 bodova iz grupnog seminara. 

 

Bodovi iz aktivnosti: 

Antonija  Čepo                             5

Ana  Djak                              3

Romana  Franjković                   5

Dario               Gašparić                       4

Iris                    Huzjak                         2

Karlo  Huzjak                         2

Maja  Jeftić                             1

Katarina Jelušić                           3

Hrvoje Jenčić                            4

Rebeka Kardoš                          4

Tena Klarić                            3

Augustina  Kolak                            4

Kristijan  Kolić                              4

Franka  Kos                                5

Roko Koštan                          5

Tea  Kovač                           4

Matija Kralj                              3

Karla  Kravaršćan                  5

Lana Kunej                            5

Emanuela   Marin                            4

Nensi  Marinović                    5

Tonka  Nakić                            4

Ivana  Osmokrović                 4

Elena  Serdar-Petkovski        3

Josipa Sušić                              3

Lara  Šević                             1

Tena  Vranek                          2

Ana  Zgrebec                         5

 

U cetvrtak, 4.6. nakon gostujuceg predavanja biti ce i rezultati i uvid u 2. kolokvij. 

Takodjer, sutra ce biti prilika za sva pitanja vezana uz bodove i ocjene, pravo za potpis i za polaganje kolegija. 

Srdacan pozdrav, 

Aleksandra Huic

Objavljeno: 4. 6. 2019. u 13:12
Aleksandra Huić

Postovane studentice i studenti, 

u cetvrtak, 6.6.2019. odrzat ce se zadnji termin nastave iz Psihologije edukacije. 

Pocet cemo u redovitom terminuu 8.30h. 

Kao sto je najavljeno na nastavu nam dolazi gost dr. sc. Nikola Baketa koji ce pricati o temi gradjanskog odgoja u Hrvatskoj. 

Dolazak na nastavu je obavezan, te s obzirom na dolazak gosta, ocekujem studente u velikom broju. :) 

Osim gostujuceg predavanja, odradit cemo i evaluaciju nastave - sluzbenu i nesluzbenu. 

Istom prilikom mozemo dogovoriti i kompenzacijske zadatke za sve one koji imaju visak izostanaka. 

Vidimo se u cetvrtak, 

Aleksandra Huic

Objavljeno: 23. 5. 2019. u 18:27
Aleksandra Huić

Postovane studentice i studenti, 

prema dogovoru II. kolokvij iz Psihologije edukacije odrzat ce se u cetvrtak, 30. svibnja 2019. 

Kolokvij ce biti u 9.30h i trajati sat vremena (ili nesto duze ukoliko ce biti potrebno). 

Lijep pozdrav, 

Aleksandra Huic

Objavljeno: 3. 5. 2019. u 10:06
Aleksandra Huić

Drage studentice i studenti, 

u repozitoriju se nalaze upute za izradu individualnog seminara. 

Rok za predaju je ponedjeljak, 27.5.2019. do kraja dana. 

Seminare posaljite mailom na ahuic@ffzg.hr

 

Za kasnjenje se oduzima 10% bodova tijekom prvog tjedna kasnjenja, 20% tijekom drugog tjedna kasnjenja i tako dalje. 

Za sva pitanja i nejasnoce slobodno se javite ili mailom ili na nastavi. 

Lijep pozdrav, 

Aleksandra Huic

Objavljeno: 17. 3. 2019. u 22:45
Aleksandra Huić

Dragi studenti i studentice, 

evo Vaših bodova iz kviza: 

LENOVO - 18

PSYCHO - 16

VLADO ŠOLA - 14

VRAPČIĆI - 13

VISIBABE - 12

 

Ukupno je bilo moguće dobiti 28 bodova. 

Čestitamo pobjednicima. Članovi pobjedničke ekipe su stekli pravo odgovarati za višu ocjenu (ne moraju kao ostali imati do 3 boda razlike za višu ocjenu). 

Pozdrav, 

Aleksandra Huic

 

 

Objavljeno: 11. 3. 2019. u 11:05
Aleksandra Huić

Drage studentice i studenti, 

evo popisa osoba i tema za Esej. Ovo je prvih deset osoba koje su se javile. Neki nisu dobili temu koju su htjeli, pa ukoliko niste zadovoljni dobivenom temom i zelite odustati, molim Vas da to sto prije javite kako bi mogla primiti nekog drugog od zainteresiranih. 

 

ESEJ 2.5 ECTS – AKADEMSKA GODINA 2018 2019

 

  1. Ivana Osmokrović - Cyberbullying
  2. Romana Franjković – problemsko učenje
  3. Lana Kunej - Učiteljska uvjerenja
  4. Josipa Sušić - Očekivanja, vrijednosti i psihologija obrazovanja
  5. Maja Jeftić - Suradničko učenje
  6. Ana Djak  - samo-regulirano učenje
  7. Ana Zgrebec - e-učenje/online učenje
  8. Emanuela Marin - Dubinski i površinski pristup učenju
  9. Ivana Cesar - Teorija samodeterminacije i psihologija obrazovanja
  10. Tena Vranek -  Teorija kognitivnog kapaciteta i strategije poučavanja

 

Rok za esej je tri tjedna prije zavrsetka akademske godine. 

OBAVEZNE su konzultacije s nastavnicom oko literature. Sve mozemo rijesiti mailom. Javite se za literaturu prije nego krenete raditi na svom eseju. 

 

Lijep pozdrav, 

Aleksandra Huic

 

Objavljeno: 11. 3. 2019. u 10:52
Aleksandra Huić

Drage studentice i studenti, 

evo konacnog rasporeda za seminarske diskusije. Hvala svima koji ste se javili na vrijeme. Oni koji se nisu javili pridruzeni su nekoj od grupa. 

 

 

SEMINARI DISKUSIJE – 2019.

TIM 1 Josipa Sušić i Emanuela Marin:

07.03.  Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapter 13: How knowledge is acquired

 

TIM 2 Rebeka Kardoš, Antonija Čepo i Katarina Jelušić

28.03. Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapter 4: Your personality as a teacher. Can your students trust you?

 

TIM 3 Lana Kunej i Tena Klarić

28.03. Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapter 8: The role of feedback

 

TIM 4 Kristijan Kolić i Franka Kos

04.04. Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapters 21 & 22: Your students as digital natives. Or are they? & Is the Internet turning us into shallow thinkers?

 

TIM 5 Ana Zgrebec i Lara Šević

04. 04. Blasco-Arcas, L., Buil, I., Hernández-Ortega, B., & Sese, F. J. (2013). Using clickers in class. The role of interactivity, active collaborative learning and engagement in learning performance

 

TIM 6 Ivana Cesar, Dario Gašparić i Ana Djak

TIM 7 Ivana Osmokrović i Tena Vranek

18.04. McAvoy, P., & Hess, D. (2013). Classroom deliberation in an era of political polarization

(dogovoriti sa mnom na koji način ćete između svoja dva tima podijeliti rad)

 

TIM 8 Maja Jeftić, Tea Kovač i Nensi Marinović

09.05. Zimmerman (2002) Becoming a Self-Regulated Learner: An Overview

 

TIM 9 Elena Serdar-Petkovski i Augustina Kolak

09. 05. Sungur, S., & Tekkaya, C. (2006). Effects of problem-based learning and traditional instruction on self-regulated learning.

 

TIM 10 I TIM 11 Romana Franjković, Karlo Huzjak, iris Huzjak i Tonka Nakić

16.05. Reeve (2009). Why teachers adopt a controlling motivating style toward students and how they can become more autonomy supportive

(molim Vas da se između sebe podijelite u dva tima po dva člana, i onda mi se javite kako bismo se dogovorili kako ćete između svoja dva tima podijeliti ovaj duži članak)

 

TIM 12 Karla Kravaršćan i Roko Koštan

23.05. Park, S., Na, E. Y., & Kim, E. M. (2014). The relationship between online activities, netiquette and cyberbullying.

 

TIM 13 Hrvoje Jenčić i Matija Kralj

23.05. Perren, S., et al.. (2012). Tackling Cyberbullying: Review of Empirical Evidence Regarding Successful Responses by Students, Parents, and Schools.