Cilj kolegija je osposobiti studente novinarstva za rad u odnosima s javnošću u sektoru turizma. Turizam je važna gospodarska grana za mnoge države, a kompetitivnost među turističkim odredištima sve naglašenija. U tom smislu odnosi s javnošću mogu donijeti prevagu prilikom izbora idućeg destinacija za odmor. Studente će se u okviru kolegija upoznati sa strateškim komuniciranjem i radom turističkih zajednica te različitim turističkim događanjima i njihovom organizacijom. Osposobiti ih za korištenje onih alata i tehnika odnosa s javnošću koje mogu koristiti u turizmu što uključuje odnose s medijima i korištenje društvenih medija u turističke svrhe. Kolegij će pružiti uvid u specifične oblike turizma i industrije koje su povezane s turizmom - mediji, hotelijerstvo, prijevoz, ugostiteljstvo. Studenti će dobiti saznanja o konceptima identiteta, imidža i reputacije, kao i brendiranja turističkih destinacija te uvid u trendove odnosa s javnošću i turizma, kako bi mogli razvijati i primijeniti ta znanja i vještine.