Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Odnosi s javnošću u turizmu

Odnosi s javnošću u turizmu


OSNOVNI PODACI

Šifra:

200301

ECTS:

7.0

Nositelji:

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj kolegija je osposobiti studente novinarstva za rad u odnosima s javnošću u sektoru turizma. Turizam je važna gospodarska grana za mnoge države, a kompetitivnost među turističkim odredištima sve naglašenija. U tom smislu odnosi s javnošću mogu donijeti prevagu prilikom izbora idućeg destinacija za odmor. Studente će se u okviru kolegija upoznati sa strateškim komuniciranjem i radom turističkih zajednica te različitim turističkim događanjima i njihovom organizacijom. Osposobiti ih za korištenje onih alata i tehnika odnosa s javnošću koje mogu koristiti u turizmu što uključuje odnose s medijima i korištenje društvenih medija u turističke svrhe. Kolegij će pružiti uvid u specifične oblike turizma i industrije koje su povezane s turizmom - mediji, hotelijerstvo, prijevoz, ugostiteljstvo. Studenti će dobiti saznanja o konceptima identiteta, imidža i reputacije, kao i brendiranja turističkih destinacija te uvid u trendove odnosa s javnošću i turizma, kako bi mogli razvijati i primijeniti ta znanja i vještine.

LITERATURA:


NASTAVA


31.10.2019

KOMferencija

Kao i svake godine, želja nam je na KOMferenciji okupiti studente koji su se usmjerili prema odnosima s javnošću i komunikacijama te smo osigurali posebnu cijelu kotizacije od 100 kn plus PDV.

 

KOMferencija se održava 4. i 5. prosinca 2019. godine u Kaptol Boutique Cinema, od 9 do 17 sati, oba dana.

Utjecaj glavna tema jubilarne 20. KOMferencije koji je vidljiv u svim segmentima komunikacije – kroz odnose s javnošću, društvene mreže, marketing, svakodnevni neformalni razgovor. 

Bez pametne i promišljene komunikacije nema rezultata u politici, ekonomiji i gospodarstvu, provođenju reformi ili inicijativama za javno i opće dobro. Integrirana komunikacija danas je nositelj svakog komunikacijskog procesa, a najvažnija valuta kojom komunikatori danas raspolažu je – utjecaj. 

Pitanje utjecaja postalo je jedno od provokativnih pitanja na koje ne postoji samo jedan odgovor. U posljednje vrijeme goruća tema su utjecajnici koji imaju makro ili mikro moć na svoju publiku koja redovno prati njihovu svakodnevicu. Također, na KOMferenciji govorit će se o pozitivnim, ali i negativnim stranama društvenih mreža, od nedostatka privatnosti do prikupljanja informacija o korisnicima bez njihova pristanka, kako se koristiti utjecajem, kako pomoći boljemu poslovanju, kako unaprijediti javni dijalog.

 

Pratite nas na Facebook stranici i mrežnim stranicama KOMferencije.

Popis obavijesti