Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Odnosi s javnošću u turizmu

Odnosi s javnošću u turizmu


OSNOVNI PODACI

Šifra:

200301

ECTS:

7.0

Nositelji:

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj kolegija je osposobiti studente novinarstva za rad u odnosima s javnošću u sektoru turizma. Turizam je važna gospodarska grana za mnoge države, a kompetitivnost među turističkim odredištima sve naglašenija. U tom smislu odnosi s javnošću mogu donijeti prevagu prilikom izbora idućeg destinacija za odmor. Studente će se u okviru kolegija upoznati sa strateškim komuniciranjem i radom turističkih zajednica te različitim turističkim događanjima i njihovom organizacijom. Osposobiti ih za korištenje onih alata i tehnika odnosa s javnošću koje mogu koristiti u turizmu što uključuje odnose s medijima i korištenje društvenih medija u turističke svrhe. Kolegij će pružiti uvid u specifične oblike turizma i industrije koje su povezane s turizmom - mediji, hotelijerstvo, prijevoz, ugostiteljstvo. Studenti će dobiti saznanja o konceptima identiteta, imidža i reputacije, kao i brendiranja turističkih destinacija te uvid u trendove odnosa s javnošću i turizma, kako bi mogli razvijati i primijeniti ta znanja i vještine.

LITERATURA:


NASTAVA


15.10.2019

Ispitna literatura

Poštovan kolegice i kolege,

 

podsjećam na obaveznu literaturu za kolokvije.

 

1. kolokvij

  • Gavranović, Ante (2015) Mediji, turizam, javnost – uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča (str. 7-150)
  • Tomić, Zoran (2008) Odnosi s javnošću – teorija i praksa. Poglavlje Odnosi s javnošću u turizmu, putovanju i sportu (str. 231-244)

2. kolokvij

  • Bebić, Domagoj (2018) Cyberturist – novi mediji u turizmu (str. 14-134)
  • Van der Wagen, Lyn i Carlos, Brenda (2008) Event Management: upravljanje događanjima za turistička, kulturna, poslovna i sportska događanja. Poglavlja: 1. Uvod u Event Management - upravljanje događanjima (str. 1-19), 6. Promidžba (str. 79-90), 9. Planiranje (str. 123-139)
  • Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Vidačković, Zlatko (2013) Uloga igranog filma u promociji Hrvatske – dosezi i mogućnosti (str. 55-70)

 

Srdačno,

doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović

 

Popis obavijesti