Metode istraživanja medijskih publika
Šifra: |
132858 |
ECTS: | 7.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Antonija Čuvalo doc. dr. sc. Dina Vozab |
Izvođači: |
Antonija Čuvalo
- Seminar Dina Vozab - Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Cilj je kolegija upoznati studente/studentice s kvalitativnim i kvantitativnim metodama istraživanja koje se najčešće koriste u istraživanju medijskih publika i pripremiti studente za praktičnu primjenu odabrane metode na konkretnom primjeru. Nastava se izvodi u obliku predavanja i seminara u okviru kojih će studenti dodatno raditi na primjeni teorijskih i epistemoloških pretpostavki na konkretnom istraživačkom problemu. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
|||||||
Preporučena literatura: | |||||||
|
2. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo |
Termini konzultacija:
DANAS 23.4.2019. NEĆE BITI NASTAVE IZ METODA. Gradivo će biti obuhvaćeno zajedno s predviđenim za četvrtak 25.4.2019.
Antonija Čuvalo