Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 1. 10. 2020. u 11:07
Hrvoje Jakopović

Otvorene su prijave za nove članove najveće studentske udruge eSTUDENT, prijave traju od 25. rujna do 9. listopada 2020. Prijavite se i zajedno s eSTUDENTom ispišite poglavlje u priči koja traje punih 16 godina i nastavlja dalje.

 

Što je to ePRIČA?

eSTUDENT je najveća studentska Udruga koja okuplja studente različitih usmjerenja, interesa i ambicija te ih povezuje kroz razne projekte i neprestani networking. Svoje poglavlje u ePRIČI možete ispisati u područjima project managementa, komunikacije s poduzećima, marketinga, dizajna, odnosa s javnošću, event managementa, ljudskih potencijala, programiranja, edukacija i popularizacije znanosti, multimedije, humanitarnog rada, prava, financija te mreže, zajedno sa studentima iz Zagreba, Rijeke i Varaždina.

 

Udruga posebno njeguje povezivanje među članovima kao i članova s prijateljima Udruge, odnosno poduzećima i akademskom zajednicom, što može biti od velike pomoći u budućnosti. ePRIČA je odlična prilika da izađete iz svoje sigurne zone i proširete svoje znanje, kao i najbolji mogući način za nadopunjavanje životopisa, neprocjenjivim iskustvom.

 

Budite dio ePRIČE u najvećoj studentskoj Udruzi, pronađite tim koji vam najviše odgovara i prijavite se. Detaljne informacije o timovima pronađite ovdje. Sve dodatne informacije možete pronaći na eSTUDENT Facebook, Instagram i web stranici te pretplatom na newsletter.

 

Za dodatna pitanja: estudent@estudent.hr

Popis obavijesti