Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Dejan Gluvačević - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 31. 10. 2019. u 10:00
Hrvoje Jakopović

Kao i svake godine, želja nam je na KOMferenciji okupiti studente koji su se usmjerili prema odnosima s javnošću i komunikacijama te smo osigurali posebnu cijelu kotizacije od 100 kn plus PDV.

 

KOMferencija se održava 4. i 5. prosinca 2019. godine u Kaptol Boutique Cinema, od 9 do 17 sati, oba dana.

Utjecaj glavna tema jubilarne 20. KOMferencije koji je vidljiv u svim segmentima komunikacije – kroz odnose s javnošću, društvene mreže, marketing, svakodnevni neformalni razgovor. 

Bez pametne i promišljene komunikacije nema rezultata u politici, ekonomiji i gospodarstvu, provođenju reformi ili inicijativama za javno i opće dobro. Integrirana komunikacija danas je nositelj svakog komunikacijskog procesa, a najvažnija valuta kojom komunikatori danas raspolažu je – utjecaj. 

Pitanje utjecaja postalo je jedno od provokativnih pitanja na koje ne postoji samo jedan odgovor. U posljednje vrijeme goruća tema su utjecajnici koji imaju makro ili mikro moć na svoju publiku koja redovno prati njihovu svakodnevicu. Također, na KOMferenciji govorit će se o pozitivnim, ali i negativnim stranama društvenih mreža, od nedostatka privatnosti do prikupljanja informacija o korisnicima bez njihova pristanka, kako se koristiti utjecajem, kako pomoći boljemu poslovanju, kako unaprijediti javni dijalog.

 

Pratite nas na Facebook stranici i mrežnim stranicama KOMferencije.

Popis obavijesti