Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 23. 9. 2019. u 11:54
Hrvoje Jakopović

#PRilika za studente odnosa s javnošću, komunikologije, novinarstva i srodnih studija: PRomoviraj se i osvoji nagradu!

OVOGODIŠNJE
#PRILIKE ZA #PROMOCIJU I #PREZENTACIJU


Komunikacija po našoj mjeri

Studenti odnosa s javnošću i srodnih studija otkrivaju kako njihova generacija komunicira i kako se s njom treba komunicirati. Promisli, održi prezentaciju  i osvoji 2.000 kuna.

Do četvrtka 26. rujna 2019. pripremi prezentaciju o komunikaciji svoje generacije, pošalji je na e-adresu info@prglas.com i osvoji nagradu Zagrebačke banke u iznosu od 2.000,00 kuna.

Prezentacija treba imati između 5 i 15 stranica te biti temelj za izlaganje na konferenciji PRpitch u četvrtak 3. listopada 2019. u 14.40 sati u hotelu The Westin Zagreb.

Izlaganje treba trajati do 8 minuta.

Izlaganje može imati jednu ili splet tema. Može, primjerice, otkriti koje su popularne društvene mreže, kako influenceri privlače „lajkove“, zašto emotikoni u porukama istiskuju pisanu riječ, slušaju li se podcasti… Izbor je na tebi.

Koji će studenti izlagati na konferenciji i ući u uži izbor za osvajanje nagrade, odlučit će na temelju prezentacija ocjenjivački sud PRpitcha do ponedjeljka 30. rujna 2019.

Izlagati mogu pojedinci ili grupe, ovisi o vama.

Više na linku: http://www.prglas.com/prpitch/#prilike

Čekamo te!

https://www.prglas.com/prilika-za-studente-odnosa-s-javnoscu-komunikologije-novinarstva-srodnih-studija-promoviraj-se-osvoji-nagradu/

Popis obavijesti