Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Iva Nenadić - Seminar
Igor Vidačak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 17. 4. 2019. u 20:05
Iva Nenadić

Dragi svi,

niže su rezultati iz prvog kolokvija.

Za pitanja smo Vam na raspolaganju putem emaila (iva.nenadic@fpzg.hr).

 

Antonia Baković 5

Anja Ćurić 5

Daniela Dolinar 5

Ivana Flegar  5

Ines Ivaniš  5

Karlo Kanajet  5

Ivana Kovačević 5

Paula Latinović  5

Doris Miloščić 5

Petra Mrkoci 5

Tereza Plantak 5

Mihaela Prnjak 5

Barbara Ravbar 5

Ante Šunjić  5

Ines Švagelj  5

Matea Vidić   5

Vlatka Vidić   5

Mateja Vukomanović  5

Ivana Bosiljevac  4

Arian Čorlukić  4

Dina Ćevid  4

Eva Grgić   4

Ivan Grgurić  4

Monika Imerović  4

Lucija Janković  4

Martina Nakić   4

Lana Radišić  4

Sarah Schild  4

Petra Srđenović  4

Doroteja Bući 3

Marija  Čiček   3

Ema Duljaj  3

Ivona Grepo  3

Darija Ilić 3

Ivona Magdić  3

Antonija Markulin  3

Petra Šimunović 3

Filip Uroić   3

Iva Cota    2

Anna Klarić  2

Anamaria Miloš   2

Ana Marija Palić    2

Hrvoje Šoljić 2

 

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

Iva Nenadić, mag. nov.

Popis obavijesti