Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Iva Nenadić - Seminar
Igor Vidačak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 13. 3. 2019. u 12:55
Hrvoje Jakopović

Poštovane kolegice i kolege,
 
Rok za prijavu projekata kriznog komuniciranja je srijeda, 27.3. Prijave možete slati na e-mail: hrvoje.jakopovic@fpzg.hr

 

Prijava uključuje naziv projekta i članove tima. 

 

Bitne stavke pri izradi projekta su:


 1.    Analiza slučaja odabrane kompanije (što znači da ćete jasno odrediti razdoblje trajanja krize i poslužiti se sekundarnim podacima, internetskim i drugim izvorima kako biste ustanovili kako je kompanija komunicirala za vrijeme krize)

 

2.    Na temelju tog uvida (kroz sekundarne podatke) predstavit ćete vlastite smjernice kako bi idealno kompanija trebala komunicirati u toj specifičnoj kriznoj situaciji na tri razine:
1. menadžerskoj (s naglaskom na komunikaciju menadžmenta sa zaposlenicima za vrijeme krize),  
2. marketinškoj (s naglaskom na komunikacijsku podršku prodaji proizvoda, usluga i brendova),
3. organizacijskoj (s naglaskom na odnose s medijima i internu komunikaciju).
 
Srdačno,
 
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti