Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Iva Nenadić - Seminar
Igor Vidačak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 29. 5. 2018. u 14:49
Hrvoje Jakopović

Rezultati drugog kolokvija iz kolegija Korporativno komuniciranje (24.5.2018.):

 

Pavić Ines 5

Janković Lucija 5

Baran Mirjana 5

Ignjatić Petra 5

Crnčević Dora 5

Marmilić Ana 5

Sedlanić Petra 5

Mujačić Matej 5

Remenar Denis 5

Dovijanić Nataša 5

Bašić Ivana 5

Arežina Ana 5

Azapović Ines 5

Harači Petra 5

Kušar Jelena 4

Brković Bruno 4

Keškić Matea 4

Deverić Lorena 4

Bosančić Mislav 4

Bene Ivona 4

Kušec Katarina 4

Lulić Niko 4

Ora Ines 4

Mezdjić Petra 4

Benčić Marina 4

Tomšić Davor 4

Švraka Senka 3

Grego Sandra 3

Kovačić Ana 3

Kuserbanj Lidija 3

Ljubić Ela 3

Trupec Tibor 3

Mršić Patricia 3

Trstenjak Karla 3

Crvenkolić Kristina 3

Karadžija Marin 3

Tomljanović Maria 3

Kapović Lara 3

Šuker Ivona 3

Rosandić Veronika 3

Gilja Patricia 3

Gashi Rabije 3

Kušić Ivana 3

Hotovec Marko 3

Miklaužić Jožica 3

Pelivan Pavao Alojzije 2

Tisanić Martin 2

Dežić Ivana 2

Filipić Ozana 2

Dunatov Kristina 2

Barešić Dolores 2

Juničić Karla 2

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

 

Popis obavijesti