Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Iva Nenadić - Seminar
Igor Vidačak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 26. 4. 2016. u 18:38
Uređeno: 26. 4. 2016. u 18:38
Božo Skoko

Rezultati 1. kolokvija iz Korporativnog komuniciranja (21.4.2016.):

Drače Inja 5
Boghetta Giulia 5
Laloš Larisa 5
Crnčević Anela 5
Čolaković Dora 5
Lopatny Maja Lena 5
Mamić Petra 5
Alar Antonija 5
Krušnik Lana 5
Kostanić Ana Marija 5
Lakoš Lucija 5
Žužak Domagoj 5
Čičak Zorana 5
Banovec Brigita 5
Nogić Lorena 4
Baričević Nela 4
Pasarić Kristina 4
Okičić Petra 4
Ščavnićar Ivan 4
Gotovac Tina 4
Sušić Načeta Sara 4
Prkut Maria 4
Zbukvić Valentina 4
Ravlić Doris 4
Soko Martina 4
Ponoš Antonia 4
Brčić Iris 4
Barčanec Sonja 4
Matas Katarina 4
Deranja Kristina 4
Injac Monika 3
Mihanović Ijevljev Šimun 3
Kuga Anja 3
Rudež Zorica 3
Klarin Nina 3
Ouahchia Lorena 3
Rus Corina 3
Selihar Bernarda 3
Budić Barbara 3
Kižlin Ana 3
Butković Iva 3
Picelj Vladimir 3
Boltiš Valentina 3
Bebek Ena 3
Isailović Pavle 3
Vincetić Katica 3
Šuka Nemanja 3
Kleva Kristina 3
Mišar Danijela 2
Levojević Dean 2
Čeč Lucija 2
Goleš Dino 2
Mešanović Ernada 2
Grujoski Mirna 2
Samaržija Ana 2
Alimanović Anita 2
Marović Korana 2

 

*Studenti koji se  ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti