Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Iva Nenadić - Seminar
Igor Vidačak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 19. 4. 2016. u 15:23
Božo Skoko

Poštovane kolegice i kolege,
 
obavještavamo vas o održavanju godišnje HUOJ-eve konferencije pod nazivom „Vrijeme PRomjena“ koja će se ovoga puta održati u trajanju od tri dana od 19. do 21. svibnja 2016. u Novi Spa Hotels & Resort u Novom Vinodolskom.
 
Cijene kotizacije za studente iznosi 199,00 kn + PDV.
Cijena kotizacije uključuje ručak za 2 konferencijska dana.
Online obrazac za prijavu nalazi se OVDJE (klik na obrazac).

Neki od predavača koje će sudjelovati ove godine su:
Boris Beker, direktor i suosnivač agencije za odnose s javnošću Chapter4 i predavač na Institutu novinarstva i komunikacija na Sveučilištu u Beču (University of Vienna’s Institute of Journalism and Communication),
Prof. Peggy Simčić Bronn, profesorica na Odjelu za komunikaciju i kulturu Norveške poslovne škole (BI Norwegian Business School's Department of Communication and Culture)
Dr. sc. Željko Jozić, ravnatelj Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, honorarni suradnik na Hrvatskoj televiziji u Službi za jezik i govor
Béla Dajka, voditelj korporativnih komunikacija u Općoj upravi za komunikacije Europske komisije. Član Europskog udruženja komunikacijskih direktora (EACD)
Philip Young viši je predavač Odnosa s javnošću na Sveučilištu u Birminghamu u Ujedinjenom Kraljevstvu. Bio je voditelj multi-disciplinarnog tima na Sveučilištu Lund u Švedskoj na trogodišnjem projektu NEMO: Novi mediji i Moderna demokracija.

Program će, kao i svake godine, sadržavati i panel rasprave koje će se baviti granicama slobode u javnom govoru, načinima komuniciranja europske kulture, poslovanjem agencija za odnose s javnošću u regiji i drugim struci zanimljivim temama.

Kao i prijašnjih godina pripremljene su i radionice koje će se baviti praktičnim znanjima o poznavanju novih tehnologija i medija, copywritingom, etikom u odnosima s javnošću, kreiranjem kvalitetne online kampanje na društvenim mrežama te profesionalnim lobiranjem i drugim.

Za sve sudionike Konferencije osigurane su i povoljnije cijene smještaja u Novi Spa Hotels & Resortu, koji možete rezervirati putem e-maila na adresu maja.domic@hoteli-novi.hr.

Da biste rezervirali smještaj po povlaštenoj cijeni odaberete željeni datum dolaska i odlaska, te pri rezervaciji upišete Kôd HUOJ16. 
 
Više informacija dostupno je na info@huoj.hr.

Popis obavijesti