Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Iva Nenadić - Seminar
Igor Vidačak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 29. 5. 2015. u 14:30
Uređeno: 29. 5. 2015. u 14:32
Božo Skoko

Dragi studenti,

početkom svake akademske godine, studentska udruga eSTUDENT održava pristupni proces tijekom kojeg prima nove članove.

Neke od vrijednosti koje krase eSTUDENTa su: povezivanje, proaktivnost, vizija, pozitivnost, timski rad, empatija, kontinuirano učenje i prijateljstvo. Ako vidiš sebe u tome, eSTUDENT je pravo mjesto za tebe.

Svi studenti Sveučilišta u Zagrebu su dobrodošli na pristupni proces, a više o Udruzi možete izravno saznati na događanju pripremljenom baš za tu prigodu - Dani otvorenih vrata (FB event) koji će se održati u utorak 2. lipnja (14-19h) i srijedu 3. lipnja (17-21h) u prostorijama Francuskog paviljona (Studentski centar).

O našoj Udruzi i njenim projektima možete više saznati na službenoj stranici. Ukratko, članstvom u Udruzi i radom na nekom od projekata steći ćete korisna znanja iz poslovnog svijeta i prije zaposlenja, a što je najbolje ako zeznete ne ostajete bez posla niti vam itko “sjeda” na plaću :) a “udugo” vam mogu ispričati sami eSTUDENTi na događanju u SC-u.

Svi zainteresirani studenti, koji stignu, ili ipak ne, do nas u utorak ili srijedu mogu se upisati ovdje kako bi na vrijeme bili obaviješteni o trenutku kada počinjemo primati nove članove.

Srdačan pozdrav,

--
Ema Starčić
Član, Odnosi s javnošću
eSTUDENT

Email: ema.starcic@estudent.hr
Mob:   099 235 5354

eSTUDENT

Trg J. F. Kennedya 6, Zagreb

www.estudent.hr

Popis obavijesti