Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


18.11.2019

Rezultati kolokvija - Korporativno komuniciranje

REZULTATI KOLOKVIJA – KORPORATIVNO KOMUNICIRANJE – 14.10.2019.

 

Izvrstan (5):

Batarelo, Lucija

Čonč, Tatjana

Dogan, Tea

Dominiković, Andrea

Hasnek, Matej

Hozmec, Vanja

Ivančić, Ivana

Koren, Tin

Majić, Marisabel

Mateševac, Kristina

Nović, Emilija

Paliska, Mauro

Tomšić, Ana

Gavrić, Felicia

Ožbolt, Filip

Prpić, Iva

Škreblin, Željka

Topić, Patricija

Vogrinc, Lucija

Žužul, Nikolina

 

 

Vrlo dobar (4):

Dumenčić, Ena

Džakmić, Vehmir

Lovrek, Lara

Slivar, Dora

Valjin, Silvija

Žunec, Viktorija

Matković, Emma

Pazdrijan, Ela

Romek, Nika

Komljenović, Kristina

Krivačić, Tanja

Nizić, Dora

Galić, Gabriela

Jakovina, Helena

Medica, Lea

Pervan, Magdalena

Krnjić, Kristina

Tuzla, Tena

Duvnjak, Katarina

Perdijić, Anamarija

Periša, Hrvoje

Petković, Danijela

Petranović, Maša

Perošević, Lara

Salopek, Josipa

Mlinarić, Paulina

Ljubičić, Leona

Miloš, Petra

Borovac, Kristina

Trošić, Larisa

Kopčić, Ivana

Lizatović, Filip Antonio

Dukši, Anamarija

Krnjić, Robert

Kozić, Alen

 

 

Dobar (3):

Bahun, Filip

Bais, Laura

Buljan, Magdalena

Daničić, Marijana

Filipović, Anamarija

Habunek, Anamarija

Klanjčić, Klaudija

Matačić, Luka

Prce, Antonio

Relić, Lucija

Šola Vujučić, Tena

Zečić, Nikolina

Župančić, Jana

 

 

Dovoljan (2):

Čakalić, Tea

Gojsilović, Tanja

Jurina, Matea

Krstić, Ema

Vucić, Adrijan

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

dr.sc. Dejan Gluvačević

Popis obavijesti