Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


17.04.2019

Rezultati 1. kolokvija - Korporativno komuniciranje

Dragi svi,

niže su rezultati iz prvog kolokvija.

Za pitanja smo Vam na raspolaganju putem emaila (iva.nenadic@fpzg.hr).

 

Antonia Baković 5

Anja Ćurić 5

Daniela Dolinar 5

Ivana Flegar  5

Ines Ivaniš  5

Karlo Kanajet  5

Ivana Kovačević 5

Paula Latinović  5

Doris Miloščić 5

Petra Mrkoci 5

Tereza Plantak 5

Mihaela Prnjak 5

Barbara Ravbar 5

Ante Šunjić  5

Ines Švagelj  5

Matea Vidić   5

Vlatka Vidić   5

Mateja Vukomanović  5

Ivana Bosiljevac  4

Arian Čorlukić  4

Dina Ćevid  4

Eva Grgić   4

Ivan Grgurić  4

Monika Imerović  4

Lucija Janković  4

Martina Nakić   4

Lana Radišić  4

Sarah Schild  4

Petra Srđenović  4

Doroteja Bući 3

Marija  Čiček   3

Ema Duljaj  3

Ivona Grepo  3

Darija Ilić 3

Ivona Magdić  3

Antonija Markulin  3

Petra Šimunović 3

Filip Uroić   3

Iva Cota    2

Anna Klarić  2

Anamaria Miloš   2

Ana Marija Palić    2

Hrvoje Šoljić 2

 

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

Iva Nenadić, mag. nov.

Popis obavijesti