Poštovane kolegice i kolege,
Rok za prijavu projekata kriznog komuniciranja je srijeda, 27.3. Prijave možete slati na e-mail: hrvoje.jakopovic@fpzg.hr
Prijava uključuje naziv projekta i članove tima.
Bitne stavke pri izradi projekta su:
1. Analiza slučaja odabrane kompanije (što znači da ćete jasno odrediti razdoblje trajanja krize i poslužiti se sekundarnim podacima, internetskim i drugim izvorima kako biste ustanovili kako je kompanija komunicirala za vrijeme krize)
2. Na temelju tog uvida (kroz sekundarne podatke) predstavit ćete vlastite smjernice kako bi idealno kompanija trebala komunicirati u toj specifičnoj kriznoj situaciji na tri razine:
1. menadžerskoj (s naglaskom na komunikaciju menadžmenta sa zaposlenicima za vrijeme krize),
2. marketinškoj (s naglaskom na komunikacijsku podršku prodaji proizvoda, usluga i brendova),
3. organizacijskoj (s naglaskom na odnose s medijima i internu komunikaciju).
Srdačno,
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović