Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


12.04.2018

Korporativno komuniciranje raspored projekata – ak. god. 2017./2018.

 

 

 

Raspored izlaganja

 

10.5.2018. od 17:15 h

Samsung

Mirjana Baran, Josipa Drenovac,

Ivana Bašić

 

H&M

Lucija Janković,

Nataša Dovijanić,

Marija Horvat,

Dora Crnčević

 

Tesla

Emilija Ivković, Ivana Kušić,

Martina Trbuščić,

Ivana Dežić

 

 

Karlovačka pivovara

Lorena Deverić, Ivona Šuker,

Ana Arežina,

Sara Sirovica,

Patrica Gilja

 

Pepsi

Marin Karadžija, Lana Gajger,

Martin Tisanić, Jelena Kušar

 

10.5.2018. od 19:00 h

Zvečevo

Jožica Miklaužić, Marko Hotovec, Katarina Kušec

 

 

 

Overseas

Davor Tomšić,

Petar Harači,

Denis Remenar,

Maria Tomljanović

Patricia Mršić,

Karla Trstenjak, Doris Kujek

TOZ Penkala

Jelena Mihojević,

Marija Pavelić

 

Lufthansa

Bruno Brkovic, Matea Maric,

Ines Ora,

Kristina Dunatov

 

7.6.2018. od 17:15 h

United Airlines

Ana Marmilić, Ines Pavić,

Ana Beštak,

Dolores Barešić

 

Nestle

Kristina Crvenković,

Ivona Ivanković, Petra Mezdjić, Petra Ignjatić

 

Zara

Matea Keškić, Luka Kraljević,

Antonia Kulić

 

Uber

Karla Juničić, Niko Orlić,

Mirela Dorokazi,

Ines Azapović

 

Facebook

Petra Sedlanić, Simona Margetić, Mirta Škof

Volkswagen

Mirna Savić, Tibor Trupec, Lara Kapović

 

 

 

7.6.2018. od 19:00 h

Pliva

Lidija Kuserbanj,

Ela Ljubić,

Mislav Bosančić,

Filip Šerić,

Maja Hanžeković

BP-a i izljeva nafte

Ozana Filipić,

Sandra Grego,

Ana Kovačić

Abercrombie & Fitch

Ena Pervan,

Senka Švraka, Marina Benčić,

Antonija Viljac

Nutella

Rosandić,

Bene,

Pelivan,

Mujačić

 

 

Germanwings

Menčik,

Bregović,

Gashi

Srdačno,

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

 

Popis obavijesti