Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


18.04.2017

Rezultati iz Korporativnog komuniciranja (13.4.)

Korporativno komuniciranje - prvi kolokvij (13.4.2017.):


Ročić Nevena  5
Dolečki Marija 5
Rotim Ana 5
Martinić Petra 5
Vadlja Dora 5
Renić Matea 5
Šago Vjekoslav 5
Tuđan Stela 5
Boltižar Matija 5
Mlinarić Matija 5
Brnada Petar 5
Brkić Andra 5
Huljev Anamaria 5
Bićan Jurica 4
Marić Lorena 4
Kalauz Marin 4
Drandić Maria 4
Pomper Irena 4
Vučković Mateja 4
Bosak Katarina 4
Bertek Daria 4
Lacković Karlo 4
Krvarić Anamarija 4
Prčić Donna Diana 3
Frančina Petra 3
Linarić Borna 3
Mihaljević Anja 3
Hukić Tea 3
Domitrović Irena 3
Trojanović Domagoj 3
Lončarić Lidija 3
Cindrić Iva 3
Begulić Šejla 3
Jusić Katarina 3
Kovačević Mila 3
Štefinščak Matija 3
Jurić Marina 3
Milković Kristian 3
Mitić Ana 3
Filip Petra 3
Marčinko Martina 3
Liić Ivana 2
Marković Tena 2
Baus Valentina 2
Bednjanec Viktorija 2
Ćaćić Nikol 2
Kliman Katja 2
Drvodelić Katarina 2
Avgustinović Katarina 2

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti