Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.