Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Tehnike odnosa s javnošću

Tehnike odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

55549

ECTS:

5.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar
Silvija Vuković , mag. nov. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest - omogućiti studentima svladavanje praktičnih vještina i sposobnosti odnosa s javnošću, odnosno stjecanje stručnih znanja dostatnih za praktično bavljenje odnosima s javnošću. Imajući u vidu ranije stečeno teorijsko znanje na smjeru Odnosi s javnošću, svrha ovoga kolegija je ukazati studentima na važnost, vrste i karakteristike tehnika odnosa s javnošću te ih osposobiti za praktičnu uporabu tih komunikacijskih i organizacijskih vještina. Glavno težište kolegija, koji se u biti bavi odnosima s javnošću u praksi, stavljeno je na odnose s medijima. Mediji su, naime, ključna javnost odnosa s javnošću, odnosno najznačajniji komunikacijski kanal u plasiranju poruka prema svojim ciljnim javnostima. Tehnike odnosa s javnošću su mnogobrojne i svakodnevno se prilagođavaju medijskim karakteristikama, te izazovima tržišta i očekivanjima javnog mnijenja. Primjenjuju se ne samo u komuniciranju s vanjskim javnostima, već i kod internog komuniciranja unutar organizacija. Prema tome predstavljaju vrlo važno područje proučavanja unutar odnosa s javnošću a njihovo svladavanje otvara vrata studentima za praktično bavljenje tom djelatnošću. Kako je jedan od temeljnih preduvjeta za bavljenje odnosima s javnošću baš kao i u novinarstvu - pisanje, ovaj će kolegij omogućiti studentima ovladavanje tehnikama pisanja za odnose s javnošću te stjecanje znanja o praktičnoj uporabi alata za odnose s javnošću. Također će ih osposobiti za javne nastupe te uporabu govornih vještina u odnosima s javnošću.

LITERATURA:

  1. Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću teorija i praksa 2008.; Synopsis, Zagreb Sarajevo, (2008), str. 471-501
  2. Verčič, Zavrl, Rijavec, Tkalac Verčič i Laco; Odnosi s medijima; Masmedia, Zagreb, 2004. (2004)
  3. Gregory, Anne; Planiranje i upravljanje kampanjama; HUOJ, Zagreb (2006)
  4. Skoko, Božo; Bajs, Denis; Objavljivanje neistina i manipuliranje činjenicama u hrvatskim medijima i mogućnosti zaštite privatnosti, časti i ugleda; Politička misao, 44, 1, 2004, (2004), str. 93-116
  5. Theaker, Alison; Priručnik za odnose s javnošću; HUOJ, Zagreb (2006)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Izborni OJ 2 - Izvanredni studij - Sveučilišni specijalistički studij Odnosi s javnošću


6. SEMESTAR

Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Redovni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online

On-line putem MS Teams aplikacije ili uživo na Fakultetu, uz prethodni dogovor


19.04.2016

Poziv na 17. HUOJ-evu konferenciju "Vrijeme PRomjena" 19.-21.5.2016. u Novom Vinodolskom

Poštovane kolegice i kolege,

 

obavještavamo vas o održavanju godišnje HUOJ-eve konferencije pod nazivom „Vrijeme PRomjena“ koja će se ovoga puta održati u trajanju od tri dana od 19. do 21. svibnja 2016. u Novi Spa Hotels & Resort u Novom Vinodolskom.

 

Cijene kotizacije za studente iznosi 199,00 kn + PDV.
Cijena kotizacije uključuje ručak za 2 konferencijska dana.
Online obrazac za prijavu nalazi se OVDJE (klik na obrazac).


Neki od predavača koje će sudjelovati ove godine su:
Boris Beker, direktor i suosnivač agencije za odnose s javnošću Chapter4 i predavač na Institutu novinarstva i komunikacija na Sveučilištu u Beču (University of Vienna’s Institute of Journalism and Communication),
Prof. Peggy Simčić Bronn, profesorica na Odjelu za komunikaciju i kulturu Norveške poslovne škole (BI Norwegian Business School's Department of Communication and Culture)
Dr. sc. Željko Jozić, ravnatelj Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, honorarni suradnik na Hrvatskoj televiziji u Službi za jezik i govor
Béla Dajka, voditelj korporativnih komunikacija u Općoj upravi za komunikacije Europske komisije. Član Europskog udruženja komunikacijskih direktora (EACD)
Philip Young viši je predavač Odnosa s javnošću na Sveučilištu u Birminghamu u Ujedinjenom Kraljevstvu. Bio je voditelj multi-disciplinarnog tima na Sveučilištu Lund u Švedskoj na trogodišnjem projektu NEMO: Novi mediji i Moderna demokracija.


Program će, kao i svake godine, sadržavati i panel rasprave koje će se baviti granicama slobode u javnom govoru, načinima komuniciranja europske kulture, poslovanjem agencija za odnose s javnošću u regiji i drugim struci zanimljivim temama.


Kao i prijašnjih godina pripremljene su i radionice koje će se baviti praktičnim znanjima o poznavanju novih tehnologija i medija, copywritingom, etikom u odnosima s javnošću, kreiranjem kvalitetne online kampanje na društvenim mrežama te profesionalnim lobiranjem i drugim.


Za sve sudionike Konferencije osigurane su i povoljnije cijene smještaja u Novi Spa Hotels & Resortu, koji možete rezervirati putem e-maila na adresu maja.domic@hoteli-novi.hr.


Da biste rezervirali smještaj po povlaštenoj cijeni odaberete željeni datum dolaska i odlaska, te pri rezervaciji upišete Kôd HUOJ16. 

 

Više informacija dostupno je na info@huoj.hr.

Popis obavijesti