Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Politička komunikacija

Politička komunikacija


OSNOVNI PODACI

Šifra:

92703

ECTS:

7.0

Nositelji:

dr. sc. Dražen Lalić , prof.

Izvođači:

dr. sc. Dražen Lalić , prof. - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj je kolegija da studenti steknu i unaprijede teorijska znanja o temeljnim pojmovima i teorijskim pristupima političke komunikacije kao znanstvene discipline, te da usvoje relevantne informacije vezane za prošlost i suvremenost fenomena svrhovite komunikacije u vezi s politikom (Brian McNair).
Pobliže, cilj podučavanja iz političke komunikacije je da studenti steknu valjan uvid u obilježja međudjelovanja političkih aktera (vlasti, stranaka, političara, međunarodnih organizacija...), medija i javnosti. U tom sklopu, oni se trebaju upoznati s ključnim područjima, instrumentima i obilježjima suvremene političke komunikacije. Planirano je da studenti usvoje relevantna znanja vezana za međuodnos političke komunikacije i važnih kulturnih i društvenih procesa kao što su globalizacija i modernizacija. Poseban se naglasak pritom usmjerava na političko komuniciranje u Hrvatskoj kao zemlji u tranziciji koja ima razmjerno kratkotrajna ali zanimljiva iskustva izbornih kampanja i drugih oblika takvoga komuniciranja u uvjetima višestranačke demokracije.
Ulazne kompetencije za pohađanje nastave iz ovoga predmeta su ponajprije poznavanje osnovnih pojmova, teorijskih pristupa i metoda komunikologije.

LITERATURA:

  1. Lalić, Dražen, Kunac, Suzana; Izborne kampanje u Hrvatskoj, Tri studije o dva izborna nadmetanja (str. 1-7. 77-151); Biblioteka Politička misao, Zagreb (2010)
  2. MacNair, Brian; Uvod u političku komunikaciju; Biblioteka Politička misao, Zagreb (2003)
  3. Street, John; Masovni mediji, politika i demokracija (stranice: 3-32 i 155-229); Biblioteka politička misao, Zagreb (2003)
  4. Šiber, Ivan; Politički marketing (peto i šesto poglavlje, stranice: 145-218); Politička kultura, Zagreb (2003)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Dražen Lalić:

Utorkom u 16:00, na Fakultetu, uz prethodni dogovor


02.12.2020

Rezultati kolokvija

Poštovane kolegice i kolege,

 

rezultati kolokvija održanog 30.11.2020. dodani su na Microsoft Teams platformu.

 

Lijep pozdrav,

Branimir Barišić

Popis obavijesti