Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Politička komunikacija

Politička komunikacija


OSNOVNI PODACI

Šifra:

92703

ECTS:

7.0

Nositelji:

dr. sc. Dražen Lalić , prof.

Izvođači:

dr. sc. Dražen Lalić , prof. - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj je kolegija da studenti steknu i unaprijede teorijska znanja o temeljnim pojmovima i teorijskim pristupima političke komunikacije kao znanstvene discipline, te da usvoje relevantne informacije vezane za prošlost i suvremenost fenomena svrhovite komunikacije u vezi s politikom (Brian McNair).
Pobliže, cilj podučavanja iz političke komunikacije je da studenti steknu valjan uvid u obilježja međudjelovanja političkih aktera (vlasti, stranaka, političara, međunarodnih organizacija...), medija i javnosti. U tom sklopu, oni se trebaju upoznati s ključnim područjima, instrumentima i obilježjima suvremene političke komunikacije. Planirano je da studenti usvoje relevantna znanja vezana za međuodnos političke komunikacije i važnih kulturnih i društvenih procesa kao što su globalizacija i modernizacija. Poseban se naglasak pritom usmjerava na političko komuniciranje u Hrvatskoj kao zemlji u tranziciji koja ima razmjerno kratkotrajna ali zanimljiva iskustva izbornih kampanja i drugih oblika takvoga komuniciranja u uvjetima višestranačke demokracije.
Ulazne kompetencije za pohađanje nastave iz ovoga predmeta su ponajprije poznavanje osnovnih pojmova, teorijskih pristupa i metoda komunikologije.

LITERATURA:

  1. Lalić, Dražen, Kunac, Suzana; Izborne kampanje u Hrvatskoj, Tri studije o dva izborna nadmetanja (str. 1-7. 77-151); Biblioteka Politička misao, Zagreb (2010)
  2. MacNair, Brian; Uvod u političku komunikaciju; Biblioteka Politička misao, Zagreb (2003)
  3. Street, John; Masovni mediji, politika i demokracija (stranice: 3-32 i 155-229); Biblioteka politička misao, Zagreb (2003)
  4. Šiber, Ivan; Politički marketing (peto i šesto poglavlje, stranice: 145-218); Politička kultura, Zagreb (2003)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Dražen Lalić:

Utorkom u 16:00, na Fakultetu, uz prethodni dogovor


24.11.2020

NOVO! Raspored održavanja kolokvija

Poštovane kolegice i kolege,

 

kolokvij iz kolegija Politička komunikacija će se održati 30.studenog 2020. u dvorani A. Sukladno preporučenim epidemiološkim mjerama, studenti će ipak biti podijeljeni u tri grupe, odnosno tri termina tijekom kojih će pristupati kolokviju:

 

1. grupa (Barić - Jukić) 14:30h - 15:30h

 

2. grupa (Jurgan - Penić) 15:45h - 16:45h

 

3. grupa (Peranić - Zupičić) 17:00h - 18.00h

 

Molimo vas da se pridržavate ovog rasporeda. Nemojte ulaziti u dvoranu sve dok vas ne pozovemo unutra kako bismo ostavili vremena za dezinfekciju prostora. Također, molimo vas da ne bude kontakta između grupa. Ako ima nejasnoća o pristupanju kolokviju, molim da mi se javite na e-mail.

 

Lijep pozdrav,

Branimir Barišić

Popis obavijesti