Cilj predmeta Novinarska etika jest promišljanje i istraživanje različitosti pristupa i složenosti problema u vezi s dvojbama koje se pojavljuju u medijima, a znatno utječu na razinu aktualnih profesionalnih standarda - u hrvatskom i svjetskom novinarstvu. Budući da imperativi tržišta, a posebno opća tabloidizacija medija, komercijalizacija i diktat banalnosti određuju uređivanje i predstavljanje događaja, u okviru predmeta razmatrat će se prijepori novinarske etike. Program kolegija podijeljen je, uvjetno rečeno, u dvije programske jedinice. Prva, kraća, obuhvaća određenje etike kao praktične filozofijske discipline. Druga programska jedinica u cijelosti je posvećena upravo novinarskoj etici. Etika u medijima osobito je važan segment novinarskog poziva budući da su proizvodi novinarske struke danomice izloženi prosudbama javnosti. U kojoj mjeri etičnost škodi i koliko je u dijametralnoj opreci spram imperativna zahtjeva da javnost ima pravo znati - to su problemi o kojima se mora otvoreno raspravljati, ne zanemarujući pritom minimum izgrađenih standarda etičnosti u medijima. Odgovornost novinara i utjecaj koji imaju na oblikovanje javnosti središnje je mjesto ovoga kolegija. Konačno, u okviru predmeta studenti će se upoznati sa načinima samoregulacije u online medijima, s obzirom na činjenicu da su česti novinarski izvori vijesti, izvještaja i informacija upravo na društvenim mrežama.