Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Mediji i javnost

Mediji i javnost


OSNOVNI PODACI

Šifra:

55461

ECTS:

5.0

Nositelji:

Izvođači:

prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović - Seminar
Marija Volarević Sršen , pred. - Seminar
doc. dr. sc. Milica Vučković - Seminar

doc. dr. sc. Milica Vučković - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Ciljevi ovog predmeta su višestruki. Kao prvo, cilj ovog predmeta je upoznati studente s različitim koncepcijama i određenjima pojma javnost, kao jednim od temeljnih koncepata u suvremenim politološkim i medijskim teorijama i istraživanjima. Kao drugo, cilj je ovog predmeta upoznati studente s ključnim, nerijetko međusobno sukobljenim, autorima koji su se bavili određenjem pojma javnost (npr. Lippmann, Dewey, Habermas). Kao treće, studenti će se na ovom predmetu upoznati s idejom javnog mnijenja te različitima određenjima i pristupima tome pojmu. Isto tako, na kolegiju će biti govora o istraživanjima javnog mnijenja nekad i danas. Kao četvrto, cilj ovog kolegija je upoznati studenti s ključnim temama koje se javljaju tamo gdje se mediji i javnost sreću. Kao peto, studenti će se upoznati s teorijama i istraživanjima koja govore o tome kako mediji oblikuju javno mnijenje te kakvo je uopće razumijevanje uloge medija u kontekstu teorija javnosti i kreiranja javnog mnijenja. Na kraju, studenti će naučiti kako je razvoj on-line medija utjecao na ideju javnosti, koncept javne sfere te kakav je odnos javnog mnijenja i odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. (E);
  2. l;
  3. Majerson, Džordž (George Mayerson) (2003) Hajdeger, Habermas i mobilni telefoni, Esotheria;
  4. Alinea. (I. dio, II. dio, 1. poglavlje);
  5. . Naprijed: Zagreb. (poglavlja 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8. i 15., 16., 17.);
  6. Kunczik, M. i Zipfel, A. (2006) Uvod u znanost o medijima i komunikologiju. (V. dio, poglavlja 1., 2., 6. i 7. i (Cijela je knjiga dostupna na stranicama Friedrich Ebert Stiftunga http://www.fes.hr/index-6.html);


NASTAVA

2. SEMESTAR

Obavezni predmet - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


27.04.2022

Reultati prvog kolokvija iz kolegija Mediji i javnost

Dragi kolege, u prilogu pod nastavnim materijalima kolegija objavljena je tablica s vašim rezultatima (bodovi i ocjena) iz prvog kolokvija kolegija Mediji i javnost. Svi vi koji ste prošli na prvom kolokviju možete izaći na drugi gdje trebate ostvariti ponovno prolaznu ocjenu (minimalno 5 bodova) da biste položili ispitni dio kolegija. Konačna ispitna ocjena vam se onda kreira kao srednja ocjena između 1. i 2. kolokvija. Ispit vam čini 75% završne ocjene, a ako odbijete bilo koju od ocjena prvog ili drugog kolokvija izlazite na cjeloviti ispit. Svi vi koji niste položili prvi kolokvij, ne možete pristupiti drugom kolokviju i izlazite na ispit. 

Ako uočite neku nepravilnost ili vidite da nema vašeg imena slobodno se javite na mail: marija.volarevic@fpzg.hr.

Bodovna ljestvica: 0-4 - nedovoljan; 5 - dovoljan; 6-7 - dobar; 8 - vrlo dobar; 9-10 - izvrstan

Popis obavijesti